Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

«Με άρπαξαν αστυνομικοί που δρουν σαν συμμορία» !

«Γιώργο κάνε στην άκρη, ξέρεις τώρα...». Τον πλησίασαν, δεν του δήλωσαν ποτέ την ιδιότητά τους και τον υπέβαλαν σε σωματικό έλεγχο. Του πέρασαν χειροπέδες, τον έβαλαν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο της ΕΛ.ΑΣ. και τον άφησαν τελικά λίγα μέτρα πριν από τη ΓΑΔΑ λέγοντάς του: «Τσάμπα σε ταλαιπωρήσαμε».

Τα παραπάνω καταγγέλλει στην «Ε» ο αναρχικός Γ. Καλαϊτζίδης -ο οποίος κάνει λόγο για αστυνομικούς «που λειτουργούν παράνομα και δρουν σαν συμμορία που αρπάζει ανθρώπους, χωρίς καν να δηλώνουν την ιδιότητά τους»· όλα αυτά του συνέβησαν το μεσημέρι της Τετάρτης, στην οδό Πειραιώς, λίγα μέτρα από πολυκατάστημα. «Με πλησίασαν δυο μοτοσικλέτες. Μου είπαν να κάνω στην άκρη. Δεν μου έδειξαν ταυτότητες ότι είναι αστυνομικοί, ούτε καν μου το δήλωσαν προφορικά. Μου έκαναν σωματικό έλεγχο και έψαξαν τα προσωπικά μου αντικείμενα χωρίς να μου πουν το λόγο. Ο ένας πήρε το πορτοφόλι μου και ο άλλος το κινητό μου και απομακρύνθηκαν», περιγράφει. «Κάτσε εδώ και μη δημιουργήσεις πρόβλημα», μου είπαν μετά. Μετά ήρθε ένα μαύρο γκολφ. Μου πέρασαν χειροπέδες και με έβαλαν μέσα. Οταν τους ρώτησα αν «μπορώ να μάθω πού πάμε;» απάντησαν ότι πηγαίναμε στο κατάστημα όπου βρισκόταν ο επικεφαλής. Μόλις φτάσαμε στο πάρκινγκ, άλλαξαν γνώμη. Θα πηγαίναμε στη ΓΑΔΑ. Τέσσερα τετράγωνα πριν φτάσουμε, άκουσα τον έναν να λέει στο τηλέφωνο: «Τι να μην τον φέρω;". Μου έβγαλαν τις χειροπέδες, μου είπαν ότι μπορώ να φύγω και με άφησαν στη λεωφόρο Αλεξάνδρας», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου