Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΗΔΟΝΗΣ, Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ "ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ"..


Ο βουλευτής Δράμας του ΠΑΣΟΚ κ. Χρ. Αηδόνης προορίζεται σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες για υποψήφιο Περιφερειάρχη του κόμματος στις επικείμενες Δημοτικές και "Περιφερειακές" , πλέον, εκλογές. Ο βουλευτής, κατά την προεκλογική περίοδο του Οκτωβρίου 2009, διακήρυττε με στόμφο προς κάθε συνομιλούντα του, αγνοώντας την Πρωθυπουργική παρότρυνση να "μη ράβουν ορισμένοι Υπουργικά κοστούμια..", ότι "έχει" σίγουρο το Υφυπουργείο Παιδείας!


Τι έγινε, τελικά, και δεν "Υφυπουργοποιήθηκε" δεν ξέρω να σας πω. ρωτήστε την κ. Διαμαντοπούλου και τον Πρωθυπουργό. Πάντως, πολύς λόγος γίνεται για βουλευτές και στελέχη, που ακόμα δεν εκλεγήκαν, άρχισαν πάλι τον "Μεγαλοϊδεατισμό" για τους Εαυτούς τους.. Κάτι που θυμίζει τις "κακές" εποχές κατεστημένου επί Σημίτη..


Παρακάτω αναδημοσιεύουμε τα σχόλια τηλεθεατή και αναγνώστη από τη σελίδα " Αξιολόγηση Βουλευτών - Χρ. Αηδόνης", Βαθμός=0 (με άριστα το 5).




"...Δεν ήξερα τίποτα γι’αυτό το βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, μέχρι που τον είδα στον Τριανταφυλλόπουλο. Επιτέθηκε φραστικά δριμύτατα σε έναν άλλο καλεσμένο, ο οποίος ήταν μάγειρας στο επάγγελμα, λέγοντας του “αυτά να τα πεις στην κουζίνα σου”. Από καθαρή περιέργεια κοίταξα στην σελίδα της βουλής να δω τι επαγγέλλεται ο βουλευτής με το ύφος 100 καρδιναλίων. Είναι γυμναστής. Έλεος! Ο αυταρχισμός που δείχνουν τα νέα στελέχη του ΠΑΣΟΚ είναι άνευ προηγουμένου. Ένας βουλευτάκος-γυμναστάκος χλεύαζε τον μάγειρα και απαξίωσε τις απόψεις του. Γιατί προφανώς όταν το θέμα είναι τα ομόλογα, άλλο να είσαι μάγειρας και να λες την άποψη σου και άλλο γυμναστής. Τώρα τι “επικύψεις” έχει κάνει για να βγει βουλευτής, αυτό είναι μια άλλη ιστορία υποθέτω.." .


Καλό θα ήταν ο κ. Παπανδρέου να επισκέπτεται τακτικά το συγκεκριμένο ιστότοπο...

ΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ..; ΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ;.. !





Δύο φορές βάζουμε τη συγκεκριμένη φωτογραφία του Υπουργού σε δημοσίευμα κι αυτό διότι υποσυνείδητα κάποιον μας "θύμιζε".. Ποιόν μου θυμίζει..ποιόν μου θυμίζει;;;

ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.. ΣΥΝΕΧΕΙΑ..


«ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ» , μέρος Β’

Να μου το θυμάστε, ότι έρχονται εξελίξεις, αν όχι από το Υπουργείο, σίγουρα από την Ε.Ε., στο θέμα του επιδόματος κοινωνικής αλληλεγγύης στους ανέργους και πολλοί που έμειναν στην «απ’ έξω» για γραφειοκρατικούς λόγους και αμάθειας, σε λίγο θα ενταχθούν στους δικαιούχους.

Όσοι, μάλιστα, προσήλθαν στην υπηρεσία του ΟΑΕΔ στις 1,2,3 Νοεμβρίου του 2008 και τους ζητήθηκαν δικαιολογητικά για εγγραφή (φορολογική, ΑΜΑ ΙΚΑ, κτλ.) και δεν τα κατείχαν με αποτέλεσμα να εγγραφούν αργότερα, με συνέπεια για μία, δύο και τρεις μέρες να μη δικαιούνται το επίδομα, προσεχώς έρχονται αλλαγές. Στα δικαιολογητικά που προσκομίστηκαν φαίνονται οι σχετικές ημερομηνίες για κάθε έκαστο άνεργο (π.χ. 3 ή 4 του μηνός).

Οι κοινοτικές οδηγίες, που είναι σαφείς ακόμα και για τα «συμπληρωματικά» επιδόματα με τα οποία ασκείται κοινωνική πολιτική και πρόνοια, αναφέρουν ρητώς ότι σαν ημερομηνία ισχύος του αιτήματος του πολίτου θεωρείται η ημέρα που αυτός προσέρχεται στο φορέα και ζητεί ή θέτει το αίτημά του (εγγραφή). Στην Ελλάδα ελλείψει σοβαρής μηχανοργάνωσης συμβαίνει το εξής παράδοξο, να διεκπεραιώνει ο πολίτης τη δουλειά του δημοσίου.

Στους νέους δικαιούχους αναμένεται να εμπίπτουν περίπου δέκα με είκοσι χιλιάδες νέοι δικαιούχοι, που ούτως ή άλλως δικαιούνται το επίδομα απαρχής, αλλά αδικήθηκαν από την αδυναμία του κράτους κατά την εκτέλεση των υποχρεώσεών του. Μιλάμε, δηλαδή, για επιπλέον 4 με 8 εκ. ευρώ. Σε αντίθετη περίπτωση, που ο οργανισμός αρνηθεί να καλύψει την υποχρέωσή του αυτή αναμένεται η «Ευρωπαϊκή Ράβδος» να πέμψει βαρέως.

Θέμα θα δημιουργηθεί και για όσους υπηρετούσαν την περίοδο εκείνη στον Ελληνικό Στρατό και απολύθηκαν την επίμαχη περίοδο, όπως ακριβώς ίσχυσε με τις προθεσμίες των απολυομένων του ιδιωτικού τομέα. Οι έφεδροι υπηρετούντες στο Στρατό θεωρούνται και είναι νομικά και ασφαλιστικά «εργαζόμενοι» στο Ελληνικό Δημόσιο… Η συνέχεια έπεται..

ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝ ΔΕΝ...


ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΣΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΗ «ΔΙΑΜΟΝΗ» ΣΤΗ ΧΩΡΑ…

Μέχρι σήμερα, στα πλαίσια των κοινοτικών οδηγιών πάντα, γνωρίζαμε ότι στην Ελλάδα είχε στηθεί μια βιομηχανία παράνομων συνταξιοδοτήσεων, ως επί το πλείστον αναπηρικές, όπου με λίγα χρόνια ασφάλισης, δύο - τρία, ελάμβαναν Ευρωπαίοι πολίτες, κυρίως Βούλγαροι. Τρελός χορός, πολλά λεφτά..!

Η μηχανή αυτή δε θα μπορούσε να στηθεί και να σταθεί αν δεν συμμετείχαν οι ιατροί των υγειονομικών επιτροπών του ΙΚΑ, οι διοικητικοί υπάλληλοι και διάφοροι δικηγόροι και ασφαλιστές που περιτριγυρίζουν τον ασφαλιστικό οργανισμό και τους ασφαλισμένους του ως επίδοξοι σωτήρες – βαμπίρ.(Κάτι ανάλογο συμβαίνει και για τις εκδόσεις «πρασίνων» καρτών ή κάρτα παραμονής των οικονομικών μεταναστών).

Για αυτή την κατάσταση και τα ιδιαίτερα μεγάλα ποσοστά αναπηριών που παρουσιάζονται σε διάφορους νομούς της χώρας, (από παλιότερο ρεπορτάζ καναλιού σε χωριό της βορείου Ελλάδας από τους 300 κατοίκους οι 280 παίρνουν αναπηρική σύνταξη !), ενημερώθηκε η Ε. Ε. από πενταετίας, υπό το φόβο της οποίας ο τότε Υπουργός Απασχόλησης κ. Τσιτουρίδης είχε διατάξει σχετική έρευνα σε 4 νομούς η οποία, όμως, δεν είχε ουσιαστικά αποτελέσματα. Ως συνήθως !

Σε μια προσπάθεια της η κυβέρνηση σήμερα, μεταξύ των άλλων, ανακοίνωσε ότι για να δικαιούται Ευρωπαίος πολίτης, υπήκοος άλλου κράτους μέλους, σύνταξη από Ελληνικό ασφαλιστικό φορέα, πρέπει να έχει πέντε (5) έτη «διαμονής» στη χώρα. Επειδή, προφανώς, οι ειδικοί της Κυβέρνησης είναι «ανίδεοι» και άσχετοι με το «άθλημα» θα πρέπει να τους επιστήσουμε την προσοχή λίγο περισσότερο στις ισχύουσες κοινοτικές οδηγίες και κυρίως στον κανονισμό 883/2004 που έρχεται.

Εάν η διατύπωση για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος από την Ελλάδα, για υπηκόους Ευρωπαίους, αλλά και ανιθαγενείς και τρίτων χωρών, έχει να κάνει ή αναφέρει ως απαραίτητη προϋπόθεση τη «διαμονή» τότε, όλος ο σχετικός νόμος κινδυνεύει να ακυρωθεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, το οποίο με σωρεία αποφάσεών του δεν επιτρέπει καμία διάκριση για λόγους ιθαγένειας, κατοικίας και διαμονής. Μάλιστα, ο νέος κανονισμός το αναφέρει πολλάκις ως την κυρίαρχη ασκούμενη πολιτική συντονισμού των Εθνικών συστημάτων κοινωνικής πολιτικής.

Αν θέλουνε οι «αρμόδιοι» του Υπουργείου Εργασίας να χτυπήσουν το φαινόμενο αυτό, των παρανόμων συνταξιοδοτήσεων με την αγαστή συνεργασία επί χρήμασι των ιατρών του ΙΚΑ, θα πρέπει να εξαφανίσουν παντελώς την ύπαρξη ακόμα και του όρου «διαμονή» από το προωθούμενο νομοσχέδιο. Η, σαφώς πιο λογική και νομικά ισχυρή θέση είναι, καθιέρωση του όρου εκπλήρωσης της πενταετούς εισφοράς, (πέντε έτη ένσημα), στον ασφαλιστικό φορέα για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος. Αυτός ο όρος ισχύει σήμερα και στη Γερμανία.

Είναι απαραίτητο δηλαδή να εξαλειφθεί ο όρος «διαμονή» και να συσχετισθεί η θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος με την εκπλήρωση εισφορών συγκεκριμένων ασφαλιστικών περιόδων π.χ. πέντε έτη ένσημα. Σε αντίθετη περίπτωση για πολλοστή φορά θα εκτεθούμε με τις γελοιότητες μας στην Ευρώπη.