Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου 2010

ΘΕΑΓΕΝΕΙΟ: ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΛΠΙΔΑΣ... ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΤΡΟΠΗΣ !

Μετά τον αιφνιδιαστικό θάνατο του πατέρα μου, με υπαιτιότητα του ιατρού του Νοσοκομείου Δράμας, ζητήσαμε ως οικογένεια το φάκελο του ασθενούς από το Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης ΘΕΑΓΕΝΕΙΟ για να ακολουθήσει η δικαστική διαδικασία... Ο ιατρικός φάκελος είναι απαραίτητος.. .

Στις 09/09/2010 υποβάλω αίτημα με αριθμό πρωτοκόλλου 5926 στη γραμματεία για να μου δοθούν αντίγραφα του φακέλου.. ως εδώ όλα καλά . Η γραμματέας με διαβεβαιώνει ότι το "αίτημα" θα είναι έτοιμο σε πέντε εργάσιμες ημέρες.. "..Μπα, σκέφτηκα, γρήγορα !" . Τους αφήνω και περνάνε δέκα εργάσιμες ημέρες και αποφασίζω να πάρω τηλέφωνο για να δω που βρίσκεται το αίτημά μου.. Καλώ το ΘΕΑΓΕΝΕΙΟ και η γραμματεία με ενημερώνει ότι ακόμα εκκρεμεί. Ξανά καλώ μετά από είκοσι ημέρες, τα ίδια..

Την Παρασκευή, 08/10/2010, σχηματίζω πάλι τον αριθμό και η απάντηση που λαμβάνω είναι η ίδια.. τίποτα ! Εκνευρισμένος ζητώ από την υπάλληλο να μου δώσει το τηλέφωνο του Διοικητή του Νοσοκομείου να μιλήσω μαζί του και έκπληκτος λαμβάνω την απάντηση..

-Δεν το γνωρίζω... δεν μπορώ να σας το δώσω !

Η πίεσή μου είχε πιάσει πίεση αλόγου . Χωρίς δισταγμό καλώ στο Γραφείο του Υπουργού Υγείας κ. Λοβέρδου και ζητώ να μιλήσω με κάποιον συνεργάτη, ειδικό για αυτές τις περιπτώσεις. Μου δίνουν την κ. Δ....κη, ευγενέστατη και εξυπηρετικότατη.. Η δουλειά μου έγινε στις επόμενες δύο ώρες. Την Τρίτη είχαμε κιόλας το φάκελο του ασθενούς στα χέρια μας.. !

Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται η δουλειά μου με "παρέμβαση" άνωθεν... Δυστυχώς.. πάντοτε σε αυτό το Κράτος πρέπει να επιδιώκουμε "άνωθεν γνωριμίες" για να γίνουν τα αυτονόητα.. 

Το συμπέρασμά μου ; Ένα μπράβο στους συνεργάτες του νέου Υπουργού Υγείας, που αν και Υπουργός κάμει και τον Διοικητή εκ περιτροπής στα Νοσοκομεία.. Ντροπή, όμως, στους διοικητικούς υπαλλήλους και τον Διοικητή του Θεαγενείου που, αν και οι γιατροί κάνουν εξαιρετική δουλειά, αυτοί νομίζουν ακόμα ότι το Δημόσιο είναι το Τσιφλίκι τους !