Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Διατροφικές συμβουλές από τη Νόνη Δούνια

Η πανέμορφη Νόνη Δούνια αποκαλύπτει τα μυστικά της ομορφιάς της, αλλά και όσα μαθαίνει στα παιδιά της για να τρέφονται σωστά.
 
Η Νόνη παραδέχεται ότι δεν κάνει ποτέ δίαιτες express και δεν είχε ποτέ εμμονή με την ζυγαριά της. Συνειδητοποιεί ότι έχει πάρει κιλά όπως είπε από: «Τα κιλά σίγουρα παίζουν ρόλο για να έχω καλή διάθεση αλλά δεν ζυγίζομαι. Καταλαβαίνω αν έχω πάρει κιλά από τα ρούχα μου. Τα μπλουτζίν μου είναι η ζυγαριά μου».

Όσο για την διατροφή των παιδιών της δηλώνει: «Προσέχω να μην στερούνται. Δεν τρώνε ποτέ απ' έξω και φροντίζω τα γεύματα τους να περιλαμβάνουν όλα τα φαγητά, δηλαδή και όσπρια και λαδερά και κρέας. Φυσικά θα αφήσω να φάνε πίτσα και χοτ ντογκ αλλά μόνο μια φορά το μήνα».
Πηγή:ΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου