Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

ΒΟΥΠΡΑΣΙΑ ΗΛΕΙΑΣ: Κι όμως υπάρχουν άνθρωποι...

Πριν από περίπου ένα χρόνο έχασε τα πάντα, όταν το σπίτι του παραδόθηκε στις φλόγες από βραχυκύκλωμα στην ηλεκτρική εγκατάσταση. Τυχερός, μέσα στην όλη ατυχία του, ο 65χρονος Αναστάσιος Γιαννέας από το Φάλαρι του δήμου Βουπρασίας, πρόλαβε την τελευταία στιγμή να «συρθεί» με το αναπηρικό του καροτσάκι έξω από το φλεγόμενο σπιτικό του.
 
Από τότε όμως μέχρι σήμερα, ένα χρόνο μετά, η ζωή του 65χρονου δεν έχει αλλάξει καθόλου με το ένα εμπόδιο, να διαδέχεται το άλλο!

Διαβάζοντας την περιπέτειά του στην εφ. «Πατρίς» ο κ. Διονύσιος Σώλος (Γιαννόπουλος) από την Μέλισσα, μάζεψε λίγα χρήματα από το υστέρημά του, ανοίγοντας έναν τραπεζικό λογαριασμό, και μαζί με μερικά είδη πρώτης ανάγκης επισκέφτηκε χθες το μεσημέρι τον άτυχο 65χρονο για να του τα προσφέρει για τις γιορτές.

Πάνω στα συντρίμμια του σπιτιού του, ο ανάπηρος 65χρονος μένει σε έναν λυόμενο οικίσκο που του παραχώρησε η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ηλείας. Οι υποδομές όμως του λυόμενου δεν είναι οι κατάλληλες για την διαβίωση αλλά και την επιβίωση ενός ανήμπορου ανθρώπου μέσα σε αυτό. .........
 
«Δεν έχω θέρμανση...»
Ο 65χρονος Αναστάσιος Γιαννέας είπε στην εφ. «Πατρίς»: «Το λυόμενο αυτό ήταν αλλού, στη Νέα Μανολάδα, αλλά όταν είδε η Νομαρχία ότι το είχα ανάγκη μου το παραχώρησαν. Δεν ήταν όμως σε καλή κατάσταση. Δεν έχω θέρμανση και τώρα το χειμώνα κάνει πολύ κρύο μέσα σε αυτό. Το καλοκαίρι το αντίθετο, είναι πολύ ζεστό.
Το κλιματιστικό του ήταν χαλασμένο από την πρώτη μέρα που μου το έφεραν και δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να το φτιάξω. Οι συνθήκες είναι άσχημες».
 
«Δεν μου δίνουν σύνταξη»
Το παράπονο όμως του 65χρονου που πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, πριν χάσει τα τελευταία χρόνια το πόδι του από σάκχαρο, είναι άλλο. Ότι δεν του δίνει το Ασφαλιστικό του Ταμείο σύνταξη, επειδή χρωστάει εισφορές.

«Έκανα τα χαρτιά μου για σύνταξη, δεν μπορώ να δουλέψω πια με ένα πόδι και μου είπαν ότι δεν μπορώ να πάρω σύνταξη, επειδή χρωστάω τις τελευταίες εισφορές μου, περίπου 2.500 ευρώ» είπε στην εφ. «Πατρίς» ο κ. Γιαννέας και συνέχισε: «Παλιά, σου έβγαζαν την σύνταξη και αν χρωστούσες εισφορές σου τις κράταγαν λίγες - λίγες.
Τώρα μου είπαν ότι δεν γίνεται αυτό εξαιτίας του Μνημονίου με την Τρόικα. Δεν μπορεί να γίνει μια εξαίρεση σε έναν άνθρωπο που είναι ανάπηρος και δεν έχει άλλο εισόδημα από πουθενά για να ζήσει;».
 
«Ας τον βοηθήσουμε όλοι...»
Οι άσχημες συνθήκες διαβίωσης του 65χρονου συγκίνησαν ακόμα περισσότερο τον φιλάνθρωπο κ. Διονύσιο Σώλο ο οποίος είπε στην εφ. «Πατρίς»: «Ας βοηθήσουμε όλοι μαζί αυτόν τον άνθρωπο, τουλάχιστον να πληρώσει τις εισφορές του και να βγάλει μια σύνταξη για να μπορεί να ζήσει. Εγώ έκανα την αρχή, ας βρεθούν κάποιοι ακόμα να βάλουν τα υπόλοιπα. Είναι κρίμα να πετάνε έτσι έναν άνθρωπο».

Εμείς, αφού συγχαρούμε για μία ακόμα φορά τον κ. Σώλο που έχει να επιδείξει τεράστιο φιλανθρωπικό έργο θα «μείνουμε» στο απλό ερώτημα του άτυχου αυτού 65χρονου: «Δεν μπορεί να γίνει μια εξαίρεση σε έναν άνθρωπο που είναι ανάπηρος και δεν έχει άλλο εισόδημα από πουθενά για να ζήσει;».
dete

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου