Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Βιστωνίδα και Γραμματικό στο «μικροσκόπιο» της Εξεταστικής

Σε κατηγορηματική διάψευση προηγούμενης κατάθεσης που τον ήθελε εμπλεκόμενο στην επιλογή εκτάσεων εκ μέρους της Μονής Βατοπεδίου, στο Γραμματικό, προέβη ο σύμβουλος του δήμου Μαραθώνα και παράγων του κόμματος Νέας Δημοκρατίας στην Ανατολική Αττική, Κώστας Νησιώτης.

«Δεν έχω περιηγηθεί ποτέ στη συγκεκριμένη περιοχή. Έχω παραδεχθεί ενώπιον μιας κάμερας στο κανάλι MEGA, ότι έχω δει τον Αρσένιο δύο φορές σαν στενός συνεργάτης του δημάρχου Μαραθώνος, κατά το τέλος του 2007 προς 2008, αφού μας ανακοίνωσε ότι έχει γίνει η ανταλλαγή μιας έκτασης στα όρια του δήμου Μαραθώνος με το Γραμματικό - και ήθελε να δει το δήμαρχο, για να έχει την πολιτική θέση του δημάρχου για το θέμα της Μονής που ήθελε εκεί να φτιάξει κάτι. Μέχρι και την ημέρα που επισκέφθηκε το γραφείο του δημάρχου, εγώ δεν εγνώριζα τίποτα γι’ αυτό».

Σε ερώτηση εάν ο ίδιος υπήρξε κομματάρχης του Θ. Ρουσόπουλου, απάντησε: «Κομματάρχης; Θεωρώ ότι έχουν τελειώσει. Στο παρελθόν. Ήμουν πολιτικός φίλος του κ. Ρουσόπουλου και αυτό συνέβη λόγω της ιδιότητάς μου στο γραφείο του δημάρχου Μαραθώνος. Θέλαμε κάποια σχέση με πολιτικά πρόσωπα. Τον κ. Ρουσόπουλο τον γνώρισα στο γραφείο του τον Απρίλιο ή το Μάιο του 2007. Τότε ξεκίνησε μια συνεργασία με το δήμο του Μαραθώνα και μια επαφή. Και πριν τις εκλογές του 2007, τον Αύγουστο, έγινε μια συγκέντρωση στο σπίτι μου με αρκετό κόσμο για να τον προωθήσουμε για τις εκλογές. Τελικά, ανεστάλη η κάθοδος στις εκλογές».

Ωστόσο, οι εξηγήσεις του μάρτυρα, δεν έπεισαν τον πρόεδρο της Επιτροπής, Μαν. Μπεντενιώτη, ο οποίος αμφισβήτησε ευθέως την αξιοπιστία του, λέγοντας πως και ο ίδιος γνώριζε τις επισκέψεις του Αρσενίου στην περιοχή.

«Κύριε πρόεδρε, επειδή θίγομαι πολύ από αυτά που υπονοείτε εδώ μέσα, σας καλώ λοιπόν, εφόσον εσείς γνωρίζατε πριν από εμένα το συγκεκριμένο θέμα, να το αποδείξετε», αποκρίθηκε ο μάρτυς.

Και συμπλήρωσε: «Όλα αυτά που έχουν κατατεθεί εναντίον μου είναι ψευδέστατα και θα ήθελα από την Επιτροπή σας, να μου δώσετε τα Πρακτικά για το ποιος κατέθεσε τέτοια πράγματα. Επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματός μου», συμπλήρωσε ο κ. Νησιώτης.

Ο ρόλος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους

Τη δική του διάσταση στο ζήτημα της ανταλλαγής εκτάσεων της Βιστωνίδας με το Βατοπέδι, έδωσε ο πάρεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, Βασίλειος Κουρούμαλης, ο οποίος είχε εξεταστεί και κατά την προηγούμενη Εξεταστική Επιτροπή.

Ο κ. Κουρούμαλης χαρακτήρισε «απίστευτη, παράνομη, απαράδεκτη και πρωτοφανή», την όλη διαδικασία ανταλλαγής της (παραχωρηθείσας στη Μονή Βατοπεδίου), λίμνης Βιστωνίδας με ακίνητα του Δημοσίου και εξέφρασε την πεποίθησή του, ότι υπήρξε συντονιστής σε ανώτατο επίπεδο.

Ο μάρτυρας έκρινε πως στην περίπτωση της διπλής υπουργικής απόφασης για τις ανταλλαγές, στοιχειοθετείται κατάχρηση εξουσίας, εφόσον η απόφαση στερείτο δημοσιότητας αν και ήταν «μείζονος σημασίας» - ενώ έντονη υπήρξε και η δυσφορία του για τις αποφάσεις των συναδέλφων του στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, τόσο στην αποδοχή του αιτήματος της Μονής για «ανταλλαγές» εκτάσεων, όσο και στο αίτημά της για επιστροφή τους μέσω συμβολαίου επαναφοράς.

«Δυστυχώς, δεν έχει γίνει κάποια προσπάθεια, ώστε διοικητικά τουλάχιστον, να υπάρξει μία έρευνα, μια ΕΔΕ, για τα άτομα που ενεπλάκησαν. Το Δημόσιο ακόμα δεν έχει υπερασπιστεί τα συμφέροντά του, όπως θα έπρεπε κατά την άποψή μου. Δεν υπάρχει παράσταση πολιτικής αγωγής», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Κουρούμαλης.

zougla

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου