Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Πούλησε την παρθενία της

Nα πουλήσει την αγνότητά της επιχείρησε μια νεαρή παρθένα φοιτήτρια στη Μεγάλη Βρετανία για να καλύψει το κόστος των σπουδών της.
 
Η νεαρή κοπέλα δημοσίευσε την πρόθεσή της σε μια δημοφιλή ιστοσελίδα την The Student Rooms βάζοντας σε πλειστηριασμό το κορμί της. Έως τώρα τουλάχιστον 92 άτομα κονταροχτυπιούνται για το ποιος θα είναι ο νικητής.
 
Η νεαρή έγραψε στην εν λόγο ιστοσελίδα " Πωλείται η παρθενιά μου" στις 26 του περασμένου Δεκεμβρίου.
 
Παράλληλα...........
 
εξηγούσε τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να κάνει κάτι τέτοιο. Αναφέρει χαρακτηριστικά "Είμαι μια πρωτοετής φτωχή φοιτήτρια. Η οικογένεια μου δεν είναι εύπορη και θα ήθελα τα χρήματα για να μπορέσω να σπουδάσω, να έχω περισσότερες επιλογές στη ζωή μου".
 
"Λίγο πιο κάτω αναλύει τις αναλογίες της τονίζοντας Είμαι μια λεπτή ξανθιά με περιφέρεια 32 DD"
Πολλοί από τους 92 που αποφάσισαν να απαντήσουν στην νεαρή άλλοι την προτρέπουν να μη το κάνει και άλλοι της λένε να μην πουλήσει την παρθενιά της για λιγότερες από δυο χιλιάδες λίρες.
 
Ένας φοιτητής που αυτοαποκαλείται ως Three Mile Sprint, αναφέρει "Σε προτρέπω να το κανείς. Με το σώμα μας μπορούμε να κερδίζουμε αν δεν έχουμε συναισθηματικούς ενδοιασμούς" και συνεχίζει προσθέτοντας "Να ξέρεις ότι κάτι τέτοιο θα σου αποφέρει τουλάχιστον δυο χιλιάδες λίρες".
 
Κάποιος άλλος ο εαυτό ChaoticSkills της γράφει "Αν έχετε έστω και λίγο αυτοσεβασμό δεν θα το κάνετε. Μπορεί να είστε φτωχή ωστόσο δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταφύγετε σε τέτοιες ακρότητες" και προσθέτει "Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κερδίσουμε χρήματα απλά πρέπει να κοπιάζουμε και να εργαστούμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου