Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Τα δάκρυα της Victoria!

Σε κλάματα ξέσπασε η Victoria Beckham, όταν ο σύζυγός της, David, έπαιρνε στα χέρια του βραβείο για τη συνολική του προσφορά στον χώρο του ποδοσφαίρου.
 
Το βράδυ της Κυριακής, η οικογένεια Beckham βρέθηκε στο Λονδίνο στην εκδήλωση του BBC, προκειμένου ο επιτυχημένος ποδοσφαιριστής να παραλάβει το βραβείο «Αθλητικής Προσωπικότητας - Συνολικής Προσφοράς στον χώρο του ποδοσφαίρου».
 
Η Victoria, γεμάτη υπερηφάνεια, δάκρυσε τη στιγμή που ο αγαπημένος της έλαβε το βραβείο και δήλωνε πολύ ευτυχισμένος και συγκινημένος για αυτή τη διάκριση. Ο David, κλείνοντας τον λόγο του, ευχαρίστησε την οικογένειά του.

«Ήμουν πολύ τυχερός, γιατί έπαιξα σε κάποιες από τις καλύτερες ομάδες του κόσμου όλα αυτά τα χρόνια. Να αγωνίζομαι για την Αγγλία είναι μια από τις κορυφαίες στιγμές της καριέρας μου.

Συγγνώμη που θα σας κουράσω, αλλά πρέπει να ευχαριστήσω τους γονείς μου, που θυσιάστηκαν όλα αυτά τα χρόνια, τις αδελφές μου, τους παππούδες μου, την οικογένειά μου, τους φίλους μου και άλλους ανθρώπους που δούλεψαν με εμένα και για εμένα, και φυσικά θέλω να ευχαριστήσω τη σύζυγό μου και τα παιδιά μου» δήλωσε και πρόσθεσε: «Δεν μου έχει χαρίσει μόνο αυτά τα τρία υπέροχα αγόρια, αλλά με έχει στηρίξει κιόλας πάρα πολύ. Είναι πραγματικά έμπνευση για εμένα όλα αυτά τα χρόνια. Έτσι λοιπόν, Victoria, Brooklyn, Romeo και Cruz σας ευχαριστώ».

Αμέσως μετά την τελετή, η Victoria έγραψε στο twitter της: «Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια για τον David. Η βραδιά απόψε ήταν εκπληκτική και είμαι πραγματικά υπερήφανη για εκείνον. Οι λέξεις δεν μπορούν να περιγράψουν πόσο περήφανη είμαι για τον David. Μια πραγματικά υπέροχη και συγκινητική βραδιά. Είμαι περήφανη και για τα αγόρια μου επίσης».
 
Σήμερα το πρωί, η διάσημη σχεδιάστρια και πρώην τραγουδίστρια, έγραψε στο twitter της: «Δεν μπόρεσα να κοιμηθώ. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη, χαρούμενη και περήφανη για τον David! Καλημέρα! Μας αρέσει που βρισκόμαστε στο Λονδίνο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου