Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Ν. Θεοδωρίδου: Δεν θα μπορούσα να αντέξω έναν άντρα για πάντα. Ούτε εκείνος!

Η Νατάσα Θεοδωρίδου μιλάει για την καριέρα της, για την προσωπική της ζωή και για τις κόρες της.

Η Νατάσα Θεοδωρίδου μιλάει στο περιοδικό Big Fish για την πορεία που έχει ακολουθήσει στην καριέρα της μέχρι σήμερα: ''Δύσκολες στιγμές έχω περάσει μόνο με κάποιους συναδέλφους, που απλώς δεν ταιριάζαμε καθόλου σαν χαρακτήρες, είχαμε εντελώς διαφορετική άποψη για την ζωή, αλλά όμως έπρεπε να συνεργαστούμε. Γεννήθηκα για να τραγουδάω. Αυτό μου δίνει δύναμη, χαρά, την ύπαρξή μου την ίδια. ΉΘελα να πάω στην Άνοδο σε έναν πιο μικρό χώρο. Εγώ θα τραγουδάω για όσο αντέχω και όσο μου επιτρέπει η αξιοπρέπειά μου''.
Η τραγουδίστρια αποφεύγει να μιλάει για την προσωπική της ζωή ωστόσο δεν διστάζει να πει πως της αρέσει που είναι single. ''Όταν είμαι single είμαι πιο ελεύθερη, αισθάνομαι πολύ όμορφα. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως δεν φλερτάρω, κάτι που το θεωρώ εξίσου πηγαίο και ωραίο όσο ο έρωτας. Δεν θα μπορούσα να αντέξω έναν άντρα για πάντα. Νομίζω ούτε κι εκείνος. Κυρίως εκείνος. Δεν μπορώ την καταπίεση, ζαλίζομαι πονάει το κεφάλι μου. Δεν μπορώ να έχω ωράριο. Δεν κοροϊδεύω, δεν προσποιούμαι, δεν δείχνω κάτι άλλο από αυτό που είμαι, ούτε παραμυθιάζω κανέναν. Ωστόσο δεν μπορώ την καταπίεση. Θέλω να λειτουργώ ελεύθερα ως καλλιτέχνις'', λέει χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου