Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Επιτυχημένη ομογενής ηθοποιός που γνώρισε τον ρατσισμό

Η ομογενής ηθοποιός Άντα Νικοδήμου θεωρείται από τις δημοφιλέστερες προσωπικότητες της αυστραλιανής τηλεόρασης και έχει προταθεί αρκετές φορές για τον τίτλο της κορυφαίας ηθοποιού της τηλεόρασης.

Η Άντα εδώ και χρόνια πρωταγωνιστεί στην πετυχημένη τηλεοπτική σειρά του καναλιού "7" που φέρει τον τίτλο "Home and Away".

Η ίδια, μελαχρινή και με έντονα τα ελληνικά χαρακτηριστικά της δηλώνει πως δεν ήταν πάντα εύκολα τα πράγματα.

"Όταν πήγαινα σχολείο οι συμμαθήτριες μου με κορόιδευαν και μου έλεγαν να πάω από εκεί που ήρθα. Μόνο που εγώ είχα γεννηθεί στην Αυστραλία. Έκλαιγα κάθε μέρα και η μητέρα μου εξηγούσε και με παρηγορούσε" είπε η όμορφη και πετυχημένη ομογενής ηθοποιός.
Η ίδια πάντως σε κάθε ευκαιρία δεν παύει να εκφράζει την αγάπη της για την Ελλ
άδα και την Κύπρο.
"Το Άντα", λέει, "προέρχεται από το όνομά μου Ελλάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου