Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Ο Ρομπόπουλος προειδοποιεί ότι θα παραιτηθεί απο βουλευτής!

Επανέλαβε τις προειδοποιήσεις του για παραίτηση από το βουλευτικό αξίωμα ο κυβερνητικός βουλευτής Θωμάς Ρομπόπουλος, αν δεν συζητιούνται εντός του ΠΑΣΟΚ κρίσιμα νομοσχέδια.

Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό "Βήμα 99,5" εξήγησε τα όσα είπε χθες στη Βουλή. «Τριάντα δύο χρόνια είμαι επιχειρηματίας -ανέφερε- ένα χρόνο βουλευτής, δεν μπορείς να έρχεσαι να μου δίνεις έναν προϋπολογισμό και να μου πεις, "αυτός είναι, ψήφισε τον", ή να έρθουν τα νομοσχέδια με τη μέθοδο του κατεπείγοντος να ψηφιστούν χωρίς να συζητηθούν, θέλει συζήτηση, θέλει διεξοδική συζήτηση. Ο κόσμος, αν μας έχεις στείλει στη βουλή, μας έστειλε για ένα και μοναδικό λόγο, να πάμε να υπερασπιστούμε αυτά τα οποία πιστεύουμε, αυτά τα οποία πρέπει να αλλάξουμε. Δεν μπορεί να έρχονται να λένε, αυτά είναι λόγω της εκτάκτου στιγμής και της έκτακτης κρίσης που υπάρχει, θα τα ψηφίσουμε, πρέπει να τα περάσουμε. Αυτό λοιπόν είπα: τελευταία φορά, δεν θα επαναληφθεί τουλάχιστον από εμένα. Δηλαδή παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω».

Πάντως, ο κ. Ρομπόπουλος δήλωσε ικανοποιημένος από το κυβερνητικό έργο και τις μεταρρυθμίσεις που προωθούνται.

«Είμαι ικανοποιημένος διότι έχουν γίνει και θα γίνουν πάρα πολλά πράγματα, η χώρα θα αλλάξει, θα εκσυγχρονιστεί, γίνονται μεταρρυθμίσεις, οι οποίες έπρεπε να έχουν γίνουν εδώ και 30 χρόνια», είπε και πρόσθεσε: «Νομίζω ότι από το 2012 η Ελλάδα θα είναι μια άλλη χώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου