Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Αχαϊα: Καταδικάστηκε μετά από καταγγελία για βιασμό σε ψυχιατρική κλινική!

To δικαστήριο έκρινε ένοχο, φύλακα της κλινικής...


Το θέμα που είχε αποκαλύψει προ δύο περίπου ετών ο «Κόσμος» έφθασε ενώπιον της Δικαιοσύνης και μάλιστα σε δεύτερο βαθμό! Πρόκειται για την υπόθεση ερωτικής συνεύρεσης μέσα σε ψυχιατρικό ίδρυμα της περιοχής ανάμεσα σε έναν νεαρό -που εργαζόταν τότε ως φύλακας- και σε μία τρόφιμο.

Η ασθενής που είχε εισαχθεί μόλις πριν από μία μέρα από το καταγγελλόμενο περιστατικό στο ίδρυμα, αντιμετώπιζε χρόνια προβλήματα (με διπολική διαταραχή) και έπαιρνε φάρμακα για τη σοβαρή της πάθηση. Ο φύλακας ιδιωτικής εταιρείας εργαζόταν εκεί για μικρό χρονικό διάστημα...............................

Η ασθενής αυτή τη φορά δήλωσε στο δικαστήριο ότι την βίασε, μπαίνοντας μέσα στο δωμάτιο της και ότι την εξανάγκασε σε στοματικό έρωτα. Αλλά όπως φάνηκε είχε αλλάξει αρκετές φορές την κατάθεσή της. Την πρώτη φορά είχε ισχυριστεί ότι η πράξη έγινε με τη συγκατάθεσή της, μετά από δύο μήνες ότι την βίασε χωρίς στοματικό σεξ γιατί εκείνη ήταν μισολιπόθυμη, ενώ αυτή τη φορά έκανε λόγο ότι αναγκάστηκε και σε στοματικό έρωτα.

Από την πλευρά του, ο φύλακας παραδέχτηκε ότι είχε μπει στο δωμάτιο όμως η ασθενής όπως είπε, του όρμησε γυμνή.   Είπε μάλιστα πως... ούτε που την ακούμπησε! Η νεαρή γυναίκα είπε στο Δικαστήριο: ''Ήταν την επομένη που είχα μπει στο ίδρυμα. Με είχε βρει στο προαύλιο και μου μίλησε. Μου είπε πόσο ωραία γυναίκα ήμουν και τι δουλειά είχα σ' αυτό το μέρος. Στη συνέχεια, μου ζήτησε το... στηθόδεσμό μου. Μετά μπήκε στο δωμάτιό μου, κλείδωσε την πόρτα, ξεκούμπωσε το παντελόνι του και με βίασε. Με έβαλε να του κάνω στοματικό έρωτα. Προσπάθησα να αντισταθώ αλλά δεν μπορούσα... Μετά είδα έναν νοσοκόμο από το παράθυρο και του φώναξα να βοηθήσει''.

Το δικαστήριο τελικά τον έκρινε ένοχο με το ελαφρυντικό της μετεφηβικής ηλικίας σε δέκα οχτώ μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου