Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Επιφυλακτικός ο Χιμένεθ για τις μεταγραφές στην ΑΕΚ

«Να προσαρμοστούμε στις δύσκολες συνθήκες και να δουλέψουμε» ήταν το μήνυμα που πέρασε ο προπονητής της ΑΕΚ Μανόλο Χιμένεθ σε δηλώσεις που έκανε ενόψει του κυριακάτικου αγώνα με τη Λάρισα στο ΟΑΚΑ. Ρεαλιστής για μία ακόμα φορά, προανήγγειλε λίγα πράγματα στις μεταγραφές.
 

Τόνισε ότι λόγω του χαμηλού μπάτζετ που έχει η ΑΕΚ δεν είναι εύκολο να γίνουν οι μεταγραφές που θέλει, αλλά όπως παραδέχθηκε ήταν κάτι που το ήξερε όταν συμφώνησε να αναλάβει την «Ένωση»: «Θα είμαι ρεαλιστής. Οι ποδοσφαιριστές που έχω δουλέψει τα προηγούμενα χρόνια, δεν μπορούν να έρθουν στην Ελλάδα. Η πραγματικότητα είναι μία και μόνο. Έχουμε έρθει για να δουλέψουμε κι εγώ δέχθηκα να έρθω εδώ γνωρίζοντας τις δυσκολίες. Κάποιους που ήθελα δεν μπορούμε να τους πάρουμε λόγω μπάτζετ. Αυτό που θα κάνω είναι αυτό που ξέρω καλύτερα. Να προσαρμοστώ στις όποιες συνθήκες και να δουλέψουμε» τόνισε χαρακτηριστικά.
 
Πρόσθεσε, επίσης, ότι η λύση των ακαδημιών είναι μέσα στο πρόγραμμα: «Αν αυτοί που δοκιμάσουμε δεν μας κάνουν, θα κοιτάξω τις ακαδημίες. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα προδώσω ποτέ τον κόσμο της ΑΕΚ και θα συνεχίσω να δουλεύω. Δεν είμαι χαζός, δεν είμαι μαλ....ς». Όσο για το παιχνίδι με τη Λάρισα το χαρακτήρισε ως παγίδα, ενώ όπως είπε «η βαθμολογική θέση αδικεί τη Λάρισα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου