Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Φ. Σκορδά: "Είναι τα πιο ευτυχισμένα Χριστούγεννά μου"!

Η Φαίη Σκορδά μιλάει για την εγκυμοσύνη της, για την επιτυχημένη πορεία της εκπομπή της και για το πώς φαντάζεται τη ζωή της σε έναν χρόνο από σήμερα.

Η Φαίη Σκορδά μιλάει στην εφημερίδα Real life για την εγκυμοσύνη της: ''Δεν το παραδεχόμουν στην αρχή για τους ίδιους λόγους που το αποφεύγουν όλες οι γυναίκες τους πρώτους μήνες. Είναι ίσως τα πιο χαρούμενα Χριστούγεννά μου. Έχω τον Γιώργο, περιμένουμε το παιδάκι μας και το μόνο που θέλω είναι υγεία για μας και τους δικούς μας ανθρώπους. Ο Γιώργος δεν με ρωτάει πια τι κάνεις αλλά τι κάνετε; Δεν τον έχω δει πιο ευτυχισμένο. Έχω πάρει γύρω στα 5 κιλά. Πάντα ήμουν λιχούδα αλλά ακόμη δεν μου έχει τύχει να θέλω να φάω κάτι και να το ζητάω επίμονα''...........................

Όταν έμαθε πώς περιμένει παιδί, φοβήθηκε καθόλου πως αυτό μπορεί να της σταθεί εμπόδιο στην δουλειά της; ''Για μένα η δουλειά, μπροστά στον ερχομό ενός παιδιού, δεν έχει καμία αξία'', τονίζει. Πώς της φαίνεται που δουλεύει μαζί με τον σύζυγό της, Γιώργο Λιάγκα; ''Στην αρχή αυτό που με προβλημάτιζε, ήταν πώς θα ταιριάζαμε τηλεοπτικά σαν δίδυμο. Οι πρώτες τρεις μέρες ήταν δύσκολες αλλά μετά, ως δια μαγείας, χαλαρώσαμε και βρήκαμε τους ρυθμούς και τους ρόλους μας. Μου αρέσει που δουλεύουμε μαζί. Ξυπνάμε μαζί, την ίδια ώρα, δεν χρειάζεται να οδηγώ, περνάμε πιο πολλές ώρες μαζί, πειραζόμαστε, έχουμε ακριβώς τις ίδιες αγωνίες στη δουλειά και τους ίδιους στόχους'', λέει χαρακτηριστικά.

Στην ερώτηση για το πώς αισθάνεται που κατέχουν την πρωτιά λέει: ''Ήμουν σίγουρη ότι θα προσπαθούσε όλη η ομάδα για το καλύτερο - και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Ποτέ δεν επαναπαύομαι σε πρωτιές. Ξέρω πολύ καλά ότι σ'ένα καθημερινό πρόγραμμα δεν πρέπει ν'αφήνεις τίποτα στην τύχη του, από την καλημέρα της πρώτης εκπομπής μέχρι το καλό καλοκαίρι της τελευταίας. Μέχρι στιγμής, το πιο σημαντικό για μένα είναι ότι φιλοξενήσαμε στην εκπομπή ανθρώπους που δεν είχαν βγει ποτέ στο πρωινό''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου