Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Η διαφήμιση του μέλλοντος είναι στο ίντερνετ!

Για πρώτη φορά η διαφημιστική δαπάνη στο ίντερνετ ξεπέρασε τις διαφημίσεις στις εφημερίδες. Έρχεται η νέα γενιά διαφήμισης....


Οι διαφημιστικές δαπάνες στο διαδίκτυο ξεπέρασαν για πρώτη φορά τις διαφημίσεις σε εφημερίδες, το 2010, σύμφωνα με έρευνα του ιστοτόπου eMarketer.
 
Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η διαδικτυακές διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 13,9% εφέτος και θα φθάσουν στα 25,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι αντίστοιχες δαπάνες στις εφημερίδες εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά 8,2% έως το τέλος του χρόνου και θα φθάσουν στα 22,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
 
"Είναι κάτι που το βλέπαμε να έρχεται εδώ και καιρό, αλλά πρόκειται για σημείο καμπής", δήλωσε ο Τζεφ Ράμσεϊ, διευθυντής του ιστοτόπου eMarketer. "Η κακή κατάσταση της οικονομίας στην πραγματικότητα επιτάχυνε τη μεταστροφή στην ψηφιακή διαφήμιση", πρόσθεσε.
 
Το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης στις Ηνωμένες Πολιτείες θα φθάσει εφέτος στα 168,5 δισεκατομμύρια δολάρια και η δαπάνη στο ίντερνετ αναμένεται να φθάσει στα 28,5 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με το eMarketer.
 
Σύμφωνα με αναλυτές από τις ΗΠΑ θεωρούν ότι αρκετές εφημερίδες θα προχωρήσουν στην αναβάθμιση της ηλεκτρονικής τους έκδοσης αφού εκεί βλέπουν ότι έχουν περισσότερα κέρδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου