Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΑΓΝΗ ΣΜΠΟΝΙΑ - ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΒΥΡΩΝΑ

Το βιογραφικό της μας έστειλε η υποψήφια δημοτική σύμβουλος κ. Αγνή Σμπόνια για το Δήμο του Βύρωνα με το συνδυασμό "Πόλη Να Ζεις" του Παναγιώτη Κόνσουλα... Εμείς... δεν μπορέσαμε να "αντισταθούμε" και το δημοσιεύουμε ευχόμενοι καλή επιτυχία..

Λίγα λόγια για μένα…

Γεννήθηκα το 1986 στην Αθήνα. Μεγάλωσα και κατοικώ στο Βύρωνα και έχω καταγωγή από την Ήπειρο. Αποφοίτησα από το 4ο Λύκειο Βύρωνα και σπούδασα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από τον Οκτώβριο του 2007 μέχρι και σήμερα διδάσκω σε Δημόσιο Δημοτικό Σχολείο ενώ παράλληλα προσέφερα εθελοντική εργασία σε Ειδικό Σχολείο. Από τα χρόνια του Πανεπιστημίου έχω ενταχθεί στο φοιτητικό κίνημα συμμετέχοντας ενεργά στις μεγάλες κοινωνικές και πολιτικές εξελίξεις. Διετέλεσα Γεν. Γραμματέας του Συλλόγου Φοιτητών «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών. Εκπρόσωπος των Φοιτητών στη Γενική Συνέλευση και στο Διοικητικό Συμβούλιο των καθηγητών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών.

Εκπρόσωπος του Συλλόγου Φοιτητών στη Σύγκλητο του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Μέλος της Συντονιστικής Γραμματείας της Π.Α.Σ.Π. Παιδαγωγικού Τον Απρίλιο του 2007, στο Συνέδριο της Επανίδρυσης της Νεολαίας ΠΑ.ΣΟ.Κ. εκλέχθηκα Μέλος της Εθνικής Αντιπροσωπείας ενώ υπήρξα και μέλος της Συντονιστικής Γραμματείας της Νεολαίας ΠΑ.ΣΟ.Κ. .

Από το Μάρτιο του 2008 μέχρι και σήμερα είμαι το νεότερο Μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του Π.Α.Σ.Ο.Κ. . Δραστηριοποιούμαι σε διάφορους τομείς που αφορούν τους νέους, τις γυναίκες, την παιδεία, τον πολιτισμό και την τοπική αυτοδιοίκηση. Από το Σεπτέμβριο του 2008 έως σήμερα είμαι μέλος της Γραμματείας του Τομέα Ισότητας. Ενώ ταυτόχρονα από τον Απρίλιο του 2010 είμαι μέλος της Γραμματείας του τομέα Παιδείας και Οργανωτικού του Π.Α.Σ.Ο.Κ. . Είμαι μέλος της εκτελεστικής γραμματείας και υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων της Δημοτικής Παράταξης Βύρωνας: Ανάπτυξη - Προοπτική. Τέλος, περήφανη για την καταγωγή μου, είμαι υπεύθυνη Πολιτισμού του Συλλόγου Φαναρίου Πρέβεζας, οργάνωσης της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος.

Θεωρώντας ότι ο σκεπτόμενος πολίτης πρέπει να είναι και ενεργός πολίτης διότι με τις παρεμβάσεις του διαμορφώνει το μέλλον της πόλης του, αποφάσισα ότι πρέπει να δραστηριοποιηθώ στον κοινό αγώνα για μια πόλη πρότυπο όπου κάθε πολίτης του Βύρωνα ονειρεύεται να ζει. Την ευκαιρία αυτή μου προσέφερε ο Παναγιώτης Κόνσουλας με την τιμητική πρόταση να συμμετέχω μαζί με τα άξια στελέχη του στον αγώνα, για να κάνουμε το Βύρωνα « Πόλη Να Ζεις» .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου