Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Η Μαρία Μιχαηλίδη υποψήφια δημοτ. σύμβουλος Γαλατσίου...


...απαντώντας στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ, αποκλειστικά στο PRESS-GR, καταδεικνύει ότι η πολιτική άποψη και το δικαίωμα στο εκλέγεσθαι δεν υπαγορεύεται από ηλικιακά όρια!

(Επιμέλεια: Αντώνης-Μάριος Παπαγιώτης)

Γεννήθηκα στο Γαλάτσι, στις 22 Μαρτίου το 1992. Φοίτησα διαδοχικά στο 11ο Δημοτικό σχολείο Γαλατσίου, στο 5ο Γυμνάσιο Γαλατσίου και τελείωσα τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο 1ο Ενιαίο Λύκειο Γαλατσίου το 2010. Πλέον είμαι φοιτήτρια στο τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων στην Καλαμάτα (ΤΕ.ΤΡΟ.).
Οι γονείς μου Μιχαηλίδης Γεώργιος, συνταξιούχος (πρώην δημόσιος υπάλληλος) και Παπαλεξοπούλου Χρυσούλα, ιδιωτικός υπάλληλος ζουν στο Γαλάτσι από το 1985. Πέραν από τους γονείς μου, έχω μια μικρότερη αδερφή, την Μιχαηλίδη Αγγελική, η οποία φοιτά στο τελευταίο έτος του Λυκείου.
Υπήρξα Ενωμοτάρχης για 2 χρόνια στους Προσκόπους του 1ου Συστήματος Γαλατσίου. Είμαι πτυχιούχος της Αγγλικής και Γερμανικής γλώσσας.
Είμαι 18 χρονών και συζητώντας με τους συνομήλικούς μου, διαπίστωσα κοινές ανησυχίες για τα προβλήματα της πόλης μας. Έτσι, με στόχο να αγωνιστώ για...
 τα προβλήματα που απασχολούν εμάς τους νέους, αποφάσισα να κατέβω Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με το συνδυασμό Πράσινο Γαλάτσι με επικεφαλής την Υποψήφια Δήμαρχο την Έλενα Ζέρβα.
.........διαβάστε τη συνέντευξη παρακάτω....

Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;
Να βρίσκονται δίπλα μου οι άνθρωποι που αγαπώ!
Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;
Ξημερώνει μια καινούργια μέρα!
Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια;
Χθες το βράδυ, όταν παρακολουθούσα μια ταινία καρτούν!
Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι;
Το πείσμα μου..
Το βασικό ελάττωμά σου;
Η ευαισθησία μου.
Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε αυτά που γίνονται καταλάθος και όχι εσκεμμένα.
Η τελευταία φορά που έκλαψες;
Όταν συνειδητοποίησα πόσο μου λείπει η οικογένεια μου κ οι φίλοι μου.
Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;
Καμιά.
Ποιοι είναι οι ήρωες σου σήμερα;
Εμείς τα παιδιά- η γενιά μου!
Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε;
Ο βασιλιάς των λιονταριών
Το αγαπημένο σου ταξίδι;
Στην Αγγλία, με τους προσκόπους
Ο αγαπημένος σου συνθέτης;
Σπανουδάκης και Χατζιδάκις
Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς;
Μαντά και Δημουλίδου..
Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα;
Την ειλικρίνεια
Και σε μια γυναίκα;
Την διπλωματία
Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους;
Είναι μόνο η αρχή (ΒΗΤΑ ΠΕΙΣ)
Το βιβλίο που σε σημάδεψε;
Τα δάκρυα του θεου!
Ο αγαπημένος σου ζωγράφος;
Γεραλης
Το αγαπημένο σου χρώμα;
Κόκκινο!
Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;
Την συμμετοχή μου στα κοινά ως, υποψήφια δημοτικός σύμβουλος..
Το αγαπημένο σου ποτό;
Νερό
Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;
Για τίποτα!
Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ’ όλα;
Το ψέμα και την κοροϊδία..
Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία;
Να διαβάζω βιβλία και να βλέπω ταινίες!
Ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Το σκοτάδι..
Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα;
Όταν το ψέμα δεν θα προκαλέσει κακό.
Ποιο είναι το μότο σου;
Ρόδα είναι και γυρίζει!
Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις;
Από βαθιά γεράματα..
Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει;
"Πάλεψε και θα τα καταφέρεις"
Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό;
Περισυλλογή και προβληματισμό για το μέλλον!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου