Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ : Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δράμας .



Ονομάζομαι Αλέξανδρος Δαμιανίδης του Φιλοκλή και είμαι τριαντατρία χρονών. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Δράμα και από την παιδική μου ηλικία ασχολούμαι με τον αθλητισμό. Συγκεκριμένα με τον στίβο ενώ, ήμουν στον Γυμναστικό σύλλογο Δράμας. Τελείωσα το Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο Δράμας. Υπηρέτησα  στον Ελληνικό Στράτο ως έφεδρος αξιωματικός του Μηχανικού και έκτοτε δραστηριοποιούμαι στο χώρο των επιχειρήσεων. Ασχολούμαι  με το εμπόριο και με τον  τομέα των κατασκευών (ξύλινων κατοικιών).

Είμαι παντρεμένος με την Στέλλα Μελαδίνη και έχω μια κόρη 13μηνων. Με την πολιτική ασχολούμαι πρώτη φορά έχοντας την πίστη ότι μπορώ να προσφέρω από τη θέση του συμβούλου στο Δήμο Δράμας για την πόλη  μας. Για το λόγο αυτό, ως νέος, θέλω να ευχαριστήσω την παράταξη "Πόλη και Ζωή" και τον Υποψήφιο Δήμαρχο Δράμας Κυριάκο Χαρακακίδη για την ευκαιρία που μου δίνει να προσφέρω στην πόλη μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου