Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

"ΝΑ ! ! ! Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ...." . Για όσους αποτυχημένους ζητούν μια "ακόμη ευκαιρία" για πολλοστή φορά .

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου στην πόλη μου, τη Δράμα, δεν έχουνε γίνει αξιοθαύμαστες αλλαγές.. απεναντίας, το πράγμα πάει από το κακό στο χειρότερο. Πήγα μετανάστης στην Καλαμάτα (τότε με το σεισμό), έπειτα στη Γερμανία και κατόπιν στη Θεσσαλονίκη μα, η πόλη μου όλο και χειροτέρευε. Ανάπτυξη μηδέν (αρνητική ουσιαστικά), ο νομός Δράμας θίχθηκε όσο κανείς άλλος από τη Μετανάστευση και τελευταία οι ανίατες ασθένειες θερίζουν.

Δεκάδες βουλευτές εκλέχθηκαν τα τελευταία είκοσι χρόνια (εκ των οποίων ένας Υπουργός κι ένας Υφυπουργός), αρκετοί Δήμαρχοι και πολλοί Νομάρχες. Κανείς τους δεν «εκπροσώπησε» επάξια την πόλη και δεν διεκδίκησε αυτά που έπρεπε για τους πολίτες της. Η πόλη έμεινε πίσω και η εξαθλίωση, σε όλα τα επίπεδα, μας χτυπά πια την πόρτα.

Σήμερα, οι ίδιοι άνθρωποι μας ζητούν, για πολλοστή φορά, «μια ακόμη ευκαιρία» για να κάνουν όσα τόσα χρόνια δεν έχουνε κάνει για την πόλη μου.. Κι ενώ για τους εαυτούς τους φροντίζουνε, με ζήλο θα έλεγα, να αυγατίζουν τις περιουσίες τους και είναι όλοι τους «επιτυχημένοι επιχειρηματίες» και «οικονόμοι» και «βολεμένοι», αυτοί και τα παιδιά τους, για την πόλη μου δεν ίσχυσε το ίδιο.. Απεναντίας..!

Οι τοπικοί άρχοντες και προύχοντες, χρόνια τώρα, φρόντισαν και φροντίζουν να δημιουργούν περισσότερα προβλήματα στην πόλη από όσα επίλυσαν.. κυκλοφοριακό, το πόσιμο νερό (ποιότητα και κόστος), οι αμιαντο-σωλήνες, η αλλοίωση του φυσικού περιβάλλοντος με ανεπίτρεπτες παρεμβάσεις, η υπανάπτυξη και τα προσωπικά σκάνδαλα και φιλοδοξίες.. Πώς είναι, λοιπόν, δυνατόν εγώ σαν απλός πολίτης, να πιστέψω και να εμπιστευθώ, για πολλοστή φορά, ανθρώπους που με τη συμπεριφορά τους με αδικούν, με αγνοούν, μου διαλύουν την Ελπίδα ;

Τι να πω για υποψήφιο που με τη συμπεριφορά του δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα ενδεχομένως μπορεί να επιλύσει η παρουσία του στα κοινά της πόλης όταν για ένα μόνον περιστατικό υποχρεώθηκε να καλέσει Πρόεδρος κόμματος του Ελληνικού Κοινοβουλίου σε τοπικό δημοσιογράφο με την έκκληση «να μην κουκουλωθεί το θέμα» και ταυτοχρόνως υψηλός θεσμικός παράγοντας του Κοινοβουλίου ζητούσε «τη μη δημοσιοποίηση του σκανδάλου μέχρι τις δημοτικές εκλογές» από την ίδια δημοσιογράφο ; Μπορώ εγώ τώρα, με καθαρή καρδιά, να εμπιστεύομαι έναν τέτοιον άνθρωπο για την πόλη μου ;

Και γιατί παρακαλώ, να μην εμπιστευθώ έναν καθαρό, νέο-εμφανιζόμενο άνθρωπο στην πολιτική για τον τόπο μου ; Γιατί να μην δώσω την ευκαιρία αυτή σε ανθρώπους που φέρνουν καινούργιες ιδέες με επιστημοσύνη, αξιοπρέπεια και σύνεση από όλους αυτούς τους «αχαρακτήριστους» πολιτικάντηδες ;

Πόσες «ευκαιρίες» ακόμη πρέπει να δώσω σε όλους αυτούς που αποδείχτηκαν πολιτικά άχρηστοι και επικίνδυνοι για τον τόπο μου ;

Σε όλους αυτούς, λοιπόν, εγώ λέω : «Να ! Η ευκαιρία..» με το δεξί μου χέρι σε στάση 90 μοιρών προς την κατεύθυνση των ποδών μου… Σε αντίθετη περίπτωση κι αν επιμένουν να ζητούν «μια ευκαιρία» ακόμα, τους προτρέπω να πάνε στο παλιό καλό «Να η Ευκαιρία» (με τη Σώκου ξέρετε…) κι άντε το πολύ, πολύ σε κάνα "Fame Story" ή το "Ελλάδα έχεις Ταλέντο".. όπου εκεί ο Θεοφάνους, ο Ψινάκης και οι υπόλοιποι κριτές θα τους πάρουν με τα γιαούρτια… Γιατί, αυτή είναι και η αξία τους.. 1,2 Ευρώ το κεσεδάκι.. !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου