Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ...! Όλη η Επιστολή μου στην Πρόεδρο της Επιτροπής Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου...


Όλη η αλήθεια για την "Εξίσωση των ορίων ηλικίας ανδρών και γυναικών στο Δημόσιο", το "τέλος ταξινόμησης" που ο Έλληνας Νταβατζής - Κράτος επιβάλει παρανόμως και άλλα πολλά.. Σε μια επιστολή - αναφορά προσωπικού χαρακτήρα που "σέρνεται" , "θάβεται" - "ξεθάβεται" στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο από το 2005... Η επιστολή είναι μακροσκελής, λόγω του χρόνου εκκρεμότητας των διαδικασιών.. πάρτε βαθιά ανάσα όσοι αποφασίσετε να τη διαβάσετε ολόκληρη....

Δεν είδα επίσης, την ίδια ευθιξία που επιδεικνύει η Γερμανίδα Καγκελάριος, η συμπαθέστατη μου κ. Μέρκελ , στην τήρηση των οικονομικού χαρακτήρα κοινοτικών κανονισμών και όρων των Συνθηκών να την επιδεικνύει και για την τήρηση των κοινωνικού χαρακτήρα κανονισμών και όρων των ίδιων αυτών Συνθηκών που επικαλείται ........................................



Δεν είδα την κ. Μέρκελ να επιδεικνύει την ίδια ευαισθησία για την τήρηση των κοινοτικών κανονισμών περί «μαύρου χρήματος» στην περίπτωση της ‘Ζήμενς Ελλάς’ και της μητρικής εταιρείας, την ίδια που επιδεικνύει για την τήρηση του Συμφώνου Σταθερότητας.


Δράμα, 04.07.2010
ΠΡΟΣ
Πρόεδρο Επιτροπής Αναφορών
Του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
κ. Erminia Mazzoni



ΘΕΜΑ: «Αναφορά 825/2005 Panagiotis Georgiadis» .



Σχετ. Η 306394/19.04.2010 επιστολή σας . KLC/ea[02-COM.PETI(2010)D/13908]



Αξιότιμη Κυρία Πρόεδρε,

Έλαβα στη Δράμα τον προηγούμενο μήνα την επιστολή σας για την αναφορά μου, «825/2010 Panagiotis Georgiadis», όπου με πληροφορείτε για την απόφαση της Επιτροπής Αναφορών να περατώσει τον έλεγχο αυτής, παρά τις αντιρρήσεις και ενστάσεις μου για την ορθή και ενδεδειγμένη διαδικασία.

Από την ανάγνωση της απαντητικής σας αυτής επιστολής προς το πρόσωπό μου, μου γίνεται απολύτως σαφές και κατανοητό ότι στην απόφασή της αυτήν, της περατώσεως του ελέγχου της αναφοράς μου, η επιτροπή αναφορών οδηγήθηκε έχοντας υπόψη της μόνον τις παρασχεθείσες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πληροφορίες (22.01.2010) και ουδόλως έλαβε γνώση των νέων στοιχείων και του αιτήματος που σας απέστειλα με ημερομηνία συγγραφής 08.02.2010 και ημερομηνία αποστολής την 22.02.2010, έτσι όπως μου παρασχεθήκαν από τα στοιχεία του συνταξιοδοτικού φακέλου του ασφαλισμένου που διατηρεί για αυτόν ο ασφαλιστικός φορέας ΙΚΑ - ΕΤΑΜ. Παρά το γεγονός ότι η επιτροπή αναφορών έλαβε την απόφασή της αυτήν για την αναφορά μου στις συνεδριάσεις των 22/23.03.2010, ένα μήνα δηλαδή μετά την αποστολή του αιτήματός μου (08/22.02.2010) και των νέων στοιχείων που διαρκώς ανακαλύπτω για την περίπτωσή μας, αγνοείτε παντελώς την ύπαρξη της επιστολής και των στοιχείων αυτών.. Τούτο μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση και μου δημιουργεί εύλογα ερωτήματα τόσο για τη λειτουργία της επιτροπής σας, όσο και για τη λειτουργία των υφισταμένων υπηρεσιών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που επιφορτισμένα είναι με τη διευκόλυνση του έργου των Ευρωβουλευτών, (παροχή στοιχείων, μεταφράσεις κτλ.) .

Για το λόγο αυτό, σας αποστέλλω εκ’ νέου την επιστολή με το αίτημά μου της 08/22.02.2010 και σας παρακαλώ, αφού τη μελετήσετε στη βάση των κοινοτικών κανονισμών που αναφέρω και επικαλούμαι, να μου απαντήσετε στη βάση αυτών και μόνον των ερωτημάτων και αιτημάτων που πραγματικά θίγω και θέτω.

Είναι αληθές και σε τούτο μόνον αναγνωρίζω ότι έχουν δίκαιο οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ότι, ο φάκελος με τις κοινοποιήσεις και τα συνημμένα που σας έχω μέχρι σήμερα αποστείλει είναι ογκώδης. Σε τούτο όμως, δεν πρέπει να παραβλέπετε και να αγνοείτε το γεγονός ότι η υπόθεση αυτή μας απασχολεί από το 2005 και «σέρνεται» ενώπιον Εθνικών και Κοινοτικών οργάνων και θεσμών πλέον της πενταετίας, δίχως ποτέ να εφαρμοστεί η νομιμότητα, η Εθνική και Κοινοτική νομοθεσία καθώς και τα συμπεφωνημένα των Συνθηκών. Γνωρίζετε μάλιστα αρκετά καλά την Ελληνική γραφειοκρατική πραγματικότητα, τη διαφθορά και όλα για όσα από πενταετίας φωνασκώ για τη χώρα μου προς την επιτροπή σας δίχως ανταπόκριση… Φωνασκούσα με την ελπίδα ότι ο «Εξευρωπαϊσμός» της χώρας μου, από το 2005, θα σήμανε και τη σωτηρία της από καιρού… Δυστυχώς όμως, η ζωή για πολλοστή φορά έρχεται να με επιβεβαιώσει εκ των υστέρων.

Είναι ευρέως γνωστό πως όταν προσπαθείς να υπερασπιστείς, άνευ μέσων υλικών τε και άλλων, τα δίκαιά σου.. από την αδυναμία σου να διαθέτεις τα «κατάλληλα» μέσα και πόρους απελαύνεις τούτα σου τα δίκαια και καταντάς γραφικός από την άρνηση των Αρχών να τηρήσουν και επιβάλουν τους νόμους και τη νομιμότητα . Αυτή η κατάσταση που περιγράφω δεν αποτελεί μοναδικό, ούτε και αποκλειστικό, προνόμιο των Ελλήνων και της χώρας μου.. Είναι μια κατάσταση που επικρατεί χρόνια τώρα στις υπηρεσίες των Βρυξελλών αλλά και, σε θεσμούς όπως η «Ευρωπαϊκή Επιτροπή», το «Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο», οι «Επιτροπές» κτλ.

Δείτε, ήλθε το Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων πρόπερσι, με σχετική απόφασή του και, κατήργησε το διαχωρισμό και τις διακρίσεις μεταξύ των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης ανδρών και γυναικών στο Ελληνικό Δημόσιο, όπως ίσχυε μέχρι πρότινος (ισχύει μέχρι τέλος του 2010 για θεμελιωμένα συνταξιοδοτικά δικαιώματα) με το σκεπτικό που πρότεινε η τότε Ελληνική Κυβέρνηση ότι δηλαδή : «..η σύνταξη αυτή είναι επαγγελματική και όχι κοινωνική..» ! Προσωπικά, συμφωνώ πλήρως με το αποτέλεσμα της αποφάσεως για λόγους που συνίσταντο στην «ευρωπαϊκή» μου γνώση άλλων συστημάτων ασφάλισης ωστόσο, διαφωνώ πλήρως με τον τρόπο και τα μέσα που ελήφθη η απόφαση αυτή, (ας μου επιτραπεί ο χαρακτηρισμός «ύπουλος κι ανέντιμος»). Ο χαρακτηρισμός των συστημάτων αυτών σε «επαγγελματικά» ή «κοινωνικά» αποτελεί αναγνωρισμένο δικαίωμα από τη Συνθήκη της Ρώμης (περί ιδρύσεως της ΕΟΚ) των Εθνικών Κυβερνήσεων και του Εθνικού νομοθέτη. Η έκδοση συναφούς αποφάσεως από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, επί του προκειμένου θέματος, ενόσω η σύνταξη των γυναικών στο Ελληνικό Δημόσιο χαρακτηριζόταν ως «κοινωνική» απαγορεύεται δια ροπάλου από τη Συνθήκη της Ρώμης ! Ωστόσο, η Ελληνική Κυβέρνηση τότε, θέλοντας σαφώς να επιβάλει το μέτρο στην Ελληνική ασφαλιστική πραγματικότητα αλλά, αδυνατώντας να λάβει μια τέτοια απόφαση λόγω πολιτικών δυσχερειών και κόστους, προσήλθε στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων με το σκεπτικό του χαρακτηρισμού της «επαγγελματικής» σύνταξης των γυναικών στο Δημόσιο, δίδοντας με τον τρόπο αυτό το δικαίωμα στο Δικαστήριο να αποφασίσει επί του θέματος αυτού.

ΑΓΝΟΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ,

Ο χαρακτηρισμός των συνταξιοδοτικών συστημάτων από «κοινωνικά» σε «επαγγελματικά» και αντιστρόφως δεν γίνεται εν μία νυκτί, με βάση τα πρόσκαιρα συμφέροντά μας και το κυριότερο, δίχως πρότερη σχετική Εθνική νομοθεσία.

Αν αυτός ο δικαστικός «εμπαιγμός» ελάμβανε χώρα στις ΗΠΑ, αν προσέφευγε η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση στο Ανώτατο Συνταγματικό Δικαστήριο με ανάλογο σκεπτικό και τρόπο τότε, αυτό θα κήρυττε «κακοδικία» ! Λέξη άγνωστη για τη σύγχρονη Ευρώπη.. .

Έτσι,

Δεν είδα, λοιπόν, κανένα Ευρωπαϊκό Όργανο, Θεσμό ή Αρχή ή την ανάλογη «ευθιξία» από το Σεβαστό Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων στο θέμα . Αν δηλαδή, πράγματι υπήρχε σχετική εθνική νομοθετική ρύθμιση που άλλαζε την, ως τότε, «κοινωνική» σύνταξη των γυναικών του Δημοσίου σε «επαγγελματική» και αν τούτο ήταν θεμιτό προς όφελος των ασφαλισμένων ή γινόταν μόνον για την «εξυπηρέτηση» της δικαστικής διευκόλυνσης . Απεναντίας, σύσσωμη η «Ευρωπαϊκή νομενκλατούρα», Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Δικαστήριο, Κοινοβούλιο, χαιρέτισε την απόφαση αυτή νομιμοποιώντας έτσι, τόσο στη συλλογική κοινωνική συνείδηση του Ελληνικού Λαού, όσο και νομικά, μια ΦΑΝΕΡΑ έωλη και ανυπόστατη δικονομικά απόφαση. Και για του λόγου μου το αληθές, θα είχε πραγματικό ενδιαφέρον να μου επιδείξετε σε ποιο Εθνικό νομοθέτημα, προ της αποφάσεως αυτής του Δικαστηρίου, είχε ανατραπεί ο χαρακτηρισμός του «κοινωνικού» αυτού χαρακτήρα της συνταξιοδοτήσεως των γυναικών στο Ελληνικό Δημόσιο σε «επαγγελματική», τους λόγους (αν υπάρχουν ?) και σαφώς την απόφαση/γνωμοδότηση του ΣΤΕ και του Ελεγκτικού Συνεδρίου που κρίνει Συνταγματικό τον υποτιθέμενο αυτό νόμο . Άραγε, εξέτασε το Δικαστήριο αυτή την εξέλιξη ; .

Δεν είδα επίσης, την ίδια ευθιξία που επιδεικνύει η Γερμανίδα Καγκελάριος, η συμπαθέστατη μου κ. Μέρκελ , στην τήρηση των οικονομικού χαρακτήρα κοινοτικών κανονισμών και όρων των Συνθηκών να την επιδεικνύει και για την τήρηση των κοινωνικού χαρακτήρα κανονισμών και όρων των ίδιων αυτών Συνθηκών που επικαλείται .

Δεν είδα την κ. Μέρκελ να επιδεικνύει την ίδια ευαισθησία για την τήρηση των κοινοτικών κανονισμών περί «μαύρου χρήματος» στην περίπτωση της ‘Ζήμενς Ελλάς’ και της μητρικής εταιρείας, την ίδια που επιδεικνύει για την τήρηση του Συμφώνου Σταθερότητας.

Θα αναρωτήστε φυσικά για ποιο λόγο σας αναφέρω και θίγω καθαρά πολιτικά ζητήματα σε μια εντελώς προσωπικού χαρακτήρα αναφορά, πράγμα που γνωρίζω ότι μειώνει και ζημιώνει τόσο την αυτήν αναφορά μου, όσο και την καλώς εννοούμενη πρόσβασή μου στη Δικαιοσύνη.. Σας λέγω, λοιπόν, ευθαρσώς ότι, τούτο το κάμω για να γνωρίσετε ότι κατανοώ πολύ καλά τον τρόπο λειτουργίας των οργάνων και των θεσμών σας.. Γνωρίζω τα μέσα που μετέρχεστε (Εθνικά και Κοινοτικά) όταν θέλετε να «θάψετε» (ή όπως λέτε «περατώσουμε») μια αναφορά………

Σας γνωρίζω εκ των έσω και για τούτο είναι ιδιαίτερη Τιμή και Χαρά μου να γνωρίζω ότι, επικαλούμενος αμιγώς την τήρηση της νομιμότητας, Εθνικής και Κοινοτικής, σας έφερα (όχι προσωπικά αλλά, τους θεσμούς σας) στη δυσχερή εκείνη θέση που ΔΕΝ μπορείτε να ανταπαντήσετε ΛΟΓΙΚΑ, ΝΟΜΙΚΑ και εμπεριστατωμένα αλλά, με υπεκφυγές και τερτίπια προχωράτε σε περάτωση, όχι της αναφοράς μου μα, του ελέγχου επί της διαδικασίας αυτής !

Έτσι λοιπόν, το 2005, έχοντας διαβλέψει την απραξία, την εγκληματική αμέλεια και όλα τα δεινά της Ελληνικής πραγματικότητας που διαποτίζανε και διαποτίζουν την Ελληνική Κυβέρνηση και Δικαιοσύνη, αποφασίζω να προσφύγω στα Ευρωπαϊκά Όργανα και Θεσμούς, συμπεριλαμβανομένου και του Συμβουλίου της Ευρώπης (Δικαστήριο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων), μήπως και «βρούμε εκεί το δίκιο μας».

Το Σεπτέμβριο του 2005 αποστέλλω επιστολή – αναφορά στον Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η οποία και συνέστησε την αναφορά μου «825/2005» που εκρίθη παραδεκτή. Σε αυτήν, μεταξύ άλλων και πλην του προσωπικού, αναφέρθηκα τόσο στο περίφημο «τέλος ταξινόμησης» που επιβάλει η Ελλάδα στα εισαγόμενα από χώρες – μέλη της ΕΕ οχήματα όπου, το ΔτΕΚ με απόφασή του έχει αποδεχθεί ότι επί της ουσίας, λόγω του «δυσανάλογου ύψους του τιμήματος σε σχέση με κάθε άλλη ευρωπαϊκή χώρα – μέλος και πραγματικότητα», αποτελεί «δασμό» / «φόρο εκτελωνισμού» και ουδόλως «τέλος ταξινόμησης», διαμαρτυρόμενος για την κατάσταση αυτήν που επικρατεί στην Ελλάδα σε βάρος των Ευρωπαίων-Ελλήνων πολιτών. Αναφέρθηκα, μάλιστα και, σε απόφαση Εισαγγελέα να «κατάσχει» οχήματα Ευρωπαίων-Ελλήνων πολιτών, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, δίχως τη δικαστική νομιμότητα, διαμαρτυρόμενος για τον «Σταλινικού» τύπου αυτήν απόφαση.. .

Κάνοντας σήμερα την αυτοκριτική μου θα έλεγα ότι αυτά ήταν και τα κυριότερα λάθη μου, σε προσωπικό επίπεδο διότι, προσπαθώντας να κοινωνικοποιήσω την περίπτωση του ασφαλισμένου και πατέρα μου, προς όφελος των ατόμων με αναπηρία και αντιμέτωπος με τον Ελληνικό Βόρβορο (σε όλα τα επίπεδα).. Έκανα επί της ουσίας, άθελά μου, μια προβολή στο χρόνο και σήμερα με δικαιώνουν οι εξελίξεις μα, όχι και οι άνθρωποι.. Όχι η Δικαιοσύνη των Ανθρώπων…

Την επιστολή μου αυτήν, (μεταξύ 12 επιστολών που αναφέρονταν αποκλειστικά στο θέμα του «τέλους ταξινομήσεως» από 25 επιστολές με συναφή θέματα), τελικώς τότε την παρέλαβαν, (από τις υπηρεσίες της Επιτροπής), μεταξύ άλλων Άγγλοι Ευρωβουλευτές κι έγινε μια θυελλώδης συνεδρίαση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για το θέμα αυτό με αποτέλεσμα να προχωρήσει η Ολομέλεια σε νέο καταδικαστικό ψήφισμα κατά της Ελλάδας (για τα οχήματα - Εισηγητής M.Cashman-2006) και να υποχρεωθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην αποστολή νέας Αιτιολογημένης Γνώμης στη χώρα και ταυτόχρονη επίσπευση της παραπομπής της στο ΔτΕΚ. Κλήθηκε δε ο εκπρόσωπος της Ελληνικής Κυβέρνησης στην ΕΕ να παράσχει εξηγήσεις και ως εκπρόσωπος του (νέου) τότε Υπουργού Οικονομικών κ. Αλογοσκούφη «διαβεβαίωσε» την αρμόδια επιτροπή του Ευρωκοινοβουλίου ότι : «..ο νέος υπουργός Οικονομικών γνωρίζει το πρόβλημα, το μελετά και σύντομα η Ελληνική Κυβέρνηση θα προχωρήσει προς επίλυσή του και πλήρη εναρμονισμό της Εθνικής νομοθεσίας με τους κοινοτικούς κανονισμούς..» . Οποία, λοιπόν, ταπείνωσης και εξευτελισμός τούτη η εξέλιξη για μια Ελληνική Κυβέρνηση και τον Υπουργό της… !

Και σας ερωτώ ευθέως, είδατε Εσείς μέχρι σήμερα, πέντε έτη μετά, να εναρμονίζεται η Εθνική νομοθεσία στην Ελλάδα με τους σχετικούς κοινοτικούς κανονισμούς και να πάψει επιτέλους η χώρα να επιβάλει το περίφημο αυτό «τέλος ταξινόμησης», το οποίο ουσιαστικά αποτελεί «φόρο» και «δασμό» λόγω του δυσανάλογου ύψους του σε σχέση με κάθε άλλη Ευρωπαϊκή χώρα – μέλος της ΕΕ ; Φυσικά όχι ! Και πώς ανέχεστε λοιπόν, τούτη την κατάσταση, αυτή την «κοροϊδία», χάριν της εκπληρώσεως των οικονομικών όρων του Συμφώνου Σταθερότητας από την Ελλάδα ; Και φυσικά, οι ευθύνες του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του αρμοδίου Επιτρόπου και σύσσωμης της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο θέμα αυτό είναι τεράστιες.. . Και όχι μόνον σε τούτο.. Μήπως δεν είχε απόλυτο δίκαιο ο Έλληνας Πρωθυπουργός όταν σε ανύποπτο χρόνο, στις αρχές του έτους, επέρριψε βαριές ευθύνες στον Πρόεδρο κ. Μπαρόσο και τις υπηρεσίες της Επιτροπής, για συγκάλυψη των ψευδών οικονομικών στοιχείων, πρακτική που ακολουθούσε η Κυβέρνηση και για απλές αναφορές πολιτών, που έστελνε η Ελληνική Κυβέρνηση της ΝΔ, επί σειρά ετών, στην ΕΕ με τα γνωστά σε όλους μας αποτελέσματα σήμερα;

Από την άλλη, δύο μήνες μετά την αναφορά μου αυτήν στην ΕΕ (825/2005) και επτά περίπου μήνες από την εν’ λόγω κατακριτέα απόφαση του Εισαγγελέα, υποχρεώθηκε ο αρμόδιος Υπουργός Δημόσιας Τάξης της Ελλάδας τότε, κ. Μαρκογιαννάκης, σε «αφορισμό» της αποφάσεως αυτής του κ. Εισαγγελέα εντός του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Γνωρίζετε, άραγε, να μου πείτε τη χρησιμότητα της ενέργειας αυτής του κ. Υπουργού τόσο καιρό μετά την πράξη αυτή του κ. Εισαγγελέως και μόλις ένα μήνα μετά που κρίθηκε «παραδεκτή» η αναφορά μου ; .

Το πώς τα γνωρίζω όλα τούτα παραμένουν στη διακριτική μου ευχέρεια και δικαίωμα να μην αποκαλύπτω δημοσίως τις Εθνικές και Κοινοτικές πηγές μου για λόγους ευνόητους. Στην κρίση σας είναι να κρίνεται και αποδεχθείτε ή απορρίψετε την αλήθεια των όσων σας αναφέρω, ως αληθή γεγονότα ιστορικά πια, επί της παρούσης.

Ένα μήνα μετά, στα τέλη Οκτωβρίου του 2005, εκρήγνυται αυτοσχέδιος εκρηκτικός μηχανισμός σε παγιδευμένο όχημα στο Leonberg/Stuttgart της Γερμανίας, όπου διέμενε η οικογένειά μου, με κυριότερο θύμα τη μητέρα μου, Ευσεβία Γεωργιάδου. Για την ενέργεια αυτήν καταδικάστηκε ο σύζυγος του έτερου θύματος και ιδιοκτήτριας του οχήματος ως ένοχος από τη Γερμανική Δικαιοσύνη. Ωστόσο, όσο γραφικό και αν με καταντά η ανησυχία μου αυτή, η έλλειψη επακριβούς εξηγήσεως του τρόπου τοποθετήσεως και πυροδοτήσεως του μηχανισμού (τηλεχειριζόμενη; με χρονόμετρο; με άλλο τρόπο πυροδοτήσεως;), η βιασύνη των Γερμανικών αρχών να βρούνε «εξιλαστήριο» θύμα και πολλά ακόμα πράγματα που γνωρίζω για την υπόθεση, με οδηγούν στην υποψία (συμπέρασμα δηλαδή που δεν έχω αποκλείσει εντελώς) ότι μπορεί τελικά αυτή η ενέργεια στόχο να είχε εμένα και την οικογένειά μου. Μπορεί και να κάμω λάθος… Μακάρι.. .

Από το έτος 2006, που απευθύνθηκα και προς το Συμβούλιο της Ευρώπης, έχοντας κατά νου τη διαφθορά που επικρατεί στην Ελλάδα, το γεγονός ότι εμμέσως πλην σαφώς μας ζητήθηκε «μίζα» τηλεφωνικώς για να συνταξιοδοτηθεί με αναπηρική σύνταξη ο πατέρας μου και ασφαλισμένος και πολλά ακόμα γεγονότα που έρχονται, ακόμα και σήμερα, στην κατοχή μου για αυτή μας την περίπτωση.. Διαβλέποντας όλα τα ζοφερά και τραγικά που μας συνέβαιναν και συμβαίνουν, τόνισα χαρακτηριστικά προς το Συμβούλιο της Ευρώπης (με έγγραφα που κατόπιν κοινοποίησα και προς την επιτροπή αναφορών τότε, σε ανύποπτο χρόνο) ότι : «…όλα όσα τελούνται σε βάρος του πατέρα μου και της οικογενείας μου από το αδυσώπητο τούτο Ελληνικό Κράτος και τους απατεώνες λειτουργούς του, είναι και αποτελούν, με μαθηματική ακρίβεια, παράγοντες και αιτίες ανίατων και θανατηφόρων ασθενειών όπως ο καρκίνος…» ! Πράγματι, δυστυχώς για μένα και την οικογένειά μου, για πολλοστή φορά επιβεβαιώνομαι και η μητέρα μου, μετά τα όσα τραγικά υπέστη από το 2005 και πέρα, το Νοέμβριο του 2009 υποβάλλεται σε μερική μαστεκτομή με κακοήθη καρκίνο στο μαστό… Σήμερα, την ώρα που συντάσσω την παρούσα, έχει διαγνωσθεί καρκίνος στο δεξί πνεύμονα του πατέρα μου και ασφαλισμένου.. . Η χημειοθεραπεία πια είναι η καθημερινή μας ενασχόληση… .

Είναι, νομίζω, προφανές και ταυτοχρόνως αληθές ότι εγώ δεν είμαι «προφήτης» αλλά, έχω να κάνω με ανθρώπους «άσχετους», «ανίδεους», δίχως θέληση και αίσθηση της Ευθύνης τους και του Δικαίου σε όλες τις βαθμίδες και επίπεδα… .

Και τι να πω για την Ελληνική Δικαιοσύνη η οποία λειτουργεί ως φωτοβολίδα εκ περιτροπής και ο αρμόδιος Εισαγγελέας διατάσσει (Δεκέμβριος 2009) «κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση» μόνον όταν η υπόθεσή μας δημοσιοποιείται από την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» στις 18 Νοεμβρίου 2009 και πέραν τούτου ουδέν.. Και τι να πω για σημερινό Υφυπουργό της Κυβέρνησης που ενόσω ήταν στην Αξιωματική Αντιπολίτευση πέρυσι κατέθεσε δις αναφορές μου στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, με στοιχεία που πάραυτα έπρεπε να σταλούν σε Εισαγγελέα για εξηγήσεις και έρευνα αφού εκεί κάμω λόγο για χρηματισμό δημοσίων υπαλλήλων ενώ, σήμερα αγνοεί και την υπογραφή του ακόμα.. .

Αξιότιμη Κυρία Πρόεδρε,

Γι’ αυτή μου την αναφορά, που με τόση ευκολία αρνείσθε να ελέγξετε, παραμένουν για εμένα πλειάδα αναπάντητων ερωτημάτων που έχουν να κάνουν τόσο με τη διαδικασία που ακολούθησε η επιτροπή αναφορών, μέχρι σήμερα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αλλά και ο Εθνικός ασφαλιστικός φορέας τόσο για την τήρηση των κοινοτικών κανονισμών, όσο και την εφαρμογή αυτών από τη χώρα Ελλάδα και την τήρηση της Εθνικής νομοθεσίας.

Τα ερωτήματα αυτά περιγράφονται με σαφήνεια στην επιστολή μου της 08/22.02.2010 που σας αποστέλλω, όπως σας προανέφερα, εκ’ νέου. Στη βάση, λοιπόν, αυστηρά των κοινοτικών κανονισμών και Συνθηκών που επικαλούμαι σας ΖΗΤΩ :

-να εξετάσετε τα όσα αναφέρω στην επιστολή μου 08/22.02.2010 και να μου απαντήσετε.



-να αποδεχτείτε το αίτημά μου και να αποστείλετε την υπόθεσή μας στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, όπως ακριβώς αναφέρεται στην επιστολή μου αυτή-08/22.02.2010 .

Κλείνοντας την παρούσα θα ήθελα να μας μεταφέρω την άποψή μου, με το θάρρος της γνώμης μου-όπως άλλωστε κάμω πάντα-, για την οικονομική κατάσταση στη χώρα μου (Ελλάδα) και την Ευρώπη. Τούτη, λοιπόν, τη φορά σας «προφητεύω», με παρρησία, πως όσα «πακέτα στήριξης» κι αν έλθουν στην Ελλάδα, όσο κι αν το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο περικόπτει το βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων, δεν πρόκειται ποτέ να επέλθει Δημοσιονομική Κάθαρση και Εξυγίανση για έναν απλό λόγο… Τα προβλήματα της Ελλάδας και της Ευρώπης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΙΓΩΣ Δημοσιονομικά.. Είναι πρωτίστως και κυρίως Πολιτικά, Κοινωνικά, ζητήματα Διαφθοράς κι Αδιαφάνειας.. Και η λύση σε αυτά τα προβλήματα είναι μία..: «ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΓΧΡΗΜΑΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ» με ότι κι αν αυτό σημαίνει .

Θα ήθελα πάλι να σας ρωτήσω ευθέως τελικά, ποιος Ελληνικός φορέας, Υπουργείο σας επέδωσε ψευδή (κατά συνήθη πρακτική…) στοιχεία για την αναφορά μου, προκειμένου να τεθεί στο αρχείο αυτή.. Γιατί οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τα απεδέχθησαν ως αληθή, παρά τις διαμαρτυρίες μου και γιατί δεν μου κοινοποιούνται τα στοιχεία της αλληλογραφίας μεταξύ Ελληνικών υπηρεσιών με τις υπηρεσίες της Επιτροπής όπως ζητώ και έχω δικαίωμα από τις κοινοτικές οδηγίες ; Εκτός από τα έγγραφα, του Υπουργείου Απασχόλησης τότε, όπου θεωρείται ψευδώς ο ασφαλισμένος ως «θανόν» μήπως έχουν σταλεί στις υπηρεσίες σας και «άλλα επίσημα» έγγραφα που ο Θεός ξέρει τι άλλο ψευδώς αναφέρουν ; (π.χ. ιατρικά στοιχεία παραποιημένα, κτλ.) .

Σας καλώ, λοιπόν, να τηρήσετε τη νομιμότητα και να εξετάσετε τα διαλαμβανόμενα της αναφοράς μου με ημερομηνία 08/22.02.2010 , που σας αποστέλλω εκ’ νέου και ήδη κατέχετε και ζητώ να κάνετε αποδεκτό το αίτημά μου για να απαντηθούν από το Σεβαστό Δικαστήριο (ΔτΕΚ) τα ερωτήματα που θέτω.

Σας καλώ μάλιστα, να επιδίδετε και αποδίδετε ελεύθερα την επιστολή/αίτημά μου αυτό της 08/22.02.2010 προς κάθε Ευρωβουλευτή της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που ενδεχομένως ζητήσει να λάβει γνώση των διαλαμβανομένων και να μην την αποκρύψετε καθ’ οιονδήποτε τρόπο και λόγο.

Σε αντίθετη περίπτωση και όταν αποφασίσετε, ως «Ευρώπη», να οικοδομήσετε και να φτιάξετε μια «Αληθινή Ευρωπαϊκή Ένωση» και για τους Ευρωπαίους πολίτες και ουχί μόνον για τα Υψηλά Εθνικά και Επιχειρηματικά Συμφέροντα που υπηρετείτε, σας παρακαλώ να με ενημερώσετε κι εμέ τον αδαή .

Με Εκτίμηση

Παναγιώτης Γεωργιάδης – Χουτουριάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου