Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Β. Οικονόμου: «Έχω το δικαίωμα να καταθέσω την άποψή μου»

Συνέντευξη του ανεξάρτητου πλέον βουλευτή Οικονόμου στο ΣΚΑΪ.

«Θα συνεχίσω να ψηφίζω με βάση τη συνείδησή μου και λυπάμαι όσους δεν το κάνουν», είπε στο ΣΚΑΪ ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής Βασίλης Οικονόμου, ο οποίος διεγράφη από τον πρωθυπουργό μετά την απόφασή του να ψηφίσει «παρών» στα νέα οικονομικά μέτρα.

Όπως είπε, «αναγνωρίζω ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει τεράστιο πρόβλημα, αλλά έχω το δικαίωμα να καταθέσω την άποψή μου... είμαι ένας βουλευτής που κινείται συνεχώς ανάμεσα στον κόσμο και τα μηνύματα ήταν ότι με τα νέα μέτρα τσακίζεται η μεσαία τάξη».

Τέλος, ο κ. Οικονόμου χαρακτήρισε υπερβολική τη διαγραφή του, είπε ότι θα παραμείνει βουλευτής και υποστήριξε ότι ο κόσμος έκρινε θετικά τη στάση του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου