Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Ντόρα: Κάνει διπλή ζημιά ο Αντώνης Σαμαράς

“Πολιτική κερδοσκοπία” θα ήταν η καταψήφιση του νομοσχεδίου για τα μέτρα λέει η πρώην υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη στην Καθημερινή.

Η πρώην βουλευτής της ΝΔ κατηγορεί τη στάση Σαμαρά στη Βουλή ως “διπλά επιζήμια” γιατί “είπε όχι στο πακέτο σωτηρίας της Ελλάδας” και “ταυτόχρονα έστειλε πολύ αρνητικό μήνυμα στα δεκάδες αδελφά κόμματα στην Ευρωπαϊκή Ενωση που πασχίζουν την ίδια ώρα να περάσουν το πακέτο σωτηρίας της Ελλάδας από τα δικά τους Κοινοβούλια”. Επίσης, όπως λέει, εμφάνισε τον πολιτικό κόσμο διχασμένο απέναντι σε ένα τόσο κρίσιμο ζήτημα.

Ερωτηθείσα για το τί θα πει αν όντως το νομοσχέδιο για τα μέτρα αποτύχει, όπως υποστήριξε ο κ. Σαμαράς αναφέρει: “Δηλαδή, τι να κάνω; Να επενδύσω και εγώ στη χρεοκοπία της Ελλάδας για να αποκομίσω πολιτικό όφελος. Αυτό ονομάζεται πολιτική κερδοσκοπία”.

“Σε κάθε περίπτωση, αν αποτύχει η κυβέρνηση, οι συμπολίτες μου πρέπει να είναι απολύτως βέβαιοι ότι η στάση μου απέναντι στην κυβέρνηση θα είναι αμείλικτη” συμπληρώνει.

Σχετικά με τη στάση της στην κυβέρνηση Καραμανλή σημειώνει ότι έπρεπε να είχε εκδηλώσει πιο φανερά την κριτική της.”Θεωρούσα ότι περισσότερα μπορούσα να προσφέρω από μέσα παρά απ' έξω. Αν τα ξαναέκανα όλα από την αρχή, θα τα έκανα σίγουρα διαφορετικά. Εχω κάνει την αυτοκριτική μου για τα πεπραγμένα των τελευταίων ετών και έχω καταλήξει ότι το μεγάλο λάθος μου ήταν πως δεν ύψωσα την φωνή μου νωρίτερα, όταν έβλεπα ότι το σαράκι του λαϊκισμού και ο φόβος του πολιτικού κόστους υπονόμευε την κυβέρνησή μας”.

Η κ. Μπακογιάννη δηλώνει επίσης ότι η τοποθέτηση του πρωθυπουργού στη Βουλή “την εξόργισε”. “Ηταν απαράδεκτη η παλαιοκομματικού χαρακτήρα επίθεση, την οποία εξαπέλυσε κατά της Ν.Δ. Είναι φανερό ότι με την όξυνση επεδίωκε αφενός μεν να συσπειρώσει την κοινοβουλευτική του ομάδα και αφετέρου να τραβήξει την προσοχή μακριά από τις πολλές αρνητικές πλευρές που όντως υπάρχουν στα μέτρα που επιδιώκει να περάσει”.

Σχετικά με ενδεχόμενα σχέδια για νέο κόμμα η κ. Μπακογιάννη αναφέρει ότι “όλοι έχουν φιλοδοξίες”, αλλά ότι τη διαμόρφωση του πολιτικού σκηνικού πρέπει να την καθορίζουν οι πολιτικές εξελίξεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου