Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Οι τεράστιες ευθύνες της ΕΕ απέναντι στον Ελληνικό Λαό και το βάφτισμα ευρωπαϊκών κονδυλίων σαν Ελληνικά για την πληρωμή μισθών

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο βρίσκεται σε εξέλιξη "Εξεταστική" των πραγμάτων Επιτροπή για την κατάσταση της Ελληνικής Οικονομίας και για το ποιοι ευθύνονται για αυτή την κατάσταση.. Η έρευνα αυτή έχει ξεκινήσει εδώ και μήνες.. . Ευθύνες, αναμφισβήτητα έχει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απέναντι και στον Ελληνικό Λαό, όχι μόνον για τη συγκάλυψη, αλλά και για τη διασφάλιση του Συμφώνου Σταθερότητας και τον τρόπο που διατέθηκαν όλα τα "πακέτα" - επιδοτήσεις προς την Ελλάδα.

Για παράδειγμα η κατασπατάληση του πακτωλού των χρημάτων που δημιούργησαν το τεράστιο δημόσιο χρέος των 300 δις ευρώ διαπερνά, υποχρεωτικά, τα ευρωπαϊκά πακέτα στήριξης "Ντελόρ", "Σαντέρ" και ΕΣΠΑ. Τούτο διότι, ό,ποια ελληνική "επένδυση", "επιδότηση", "σύμβαση έργου" ή "αγορά" από το Ελληνικό Δημόσιο περνούσε και περνά υποχρεωτικά από την "Ευρωπαϊκή Επιδότηση" με μικρή Ελληνική Συμμετοχή της τάξεως του 20%  με 30% περίπου. Με απλά λόγια, η δημιουργία του υπέρογκου χρέους έχει να κάνει άμεσα και με τα χρήματα που η Ευρώπη επένδυσε στην Ελλάδα, για τη συνοχή, και τα έφαγαν οι πολιτικοί , οι ημέτεροι επιχειρηματίες και κάθε καρυδιάς καρύδι. Κι αυτό αναζητά σήμερα το Ευρωκοινοβούλιο..

Θα σας δώσω ένα τωρινό και επίκαιρο παράδειγμα για να γίνει πιο κατανοητό τι εννοούμε :

Όπως όλοι γνωρίζουμε η Εγνατία Οδός έγινε με Ευρωπαϊκή συμμετοχή κατά 70-80 % , κοστίζοντάς μας τρεις φορές ακριβότερα από κάθε αυτοκινητόδρομο στην Ευρώπη και με πολλές κακοτεχνίες. Αυτό σημαίνει ότι τα δαπανηθέντα αυτά χρήματα της ΕΕ εγγυώνται και τη μελλοντική εύρυθμη και καλή λειτουργία του αυτοκινητόδρομου και για το λόγο αυτό προβλέπεται και ένα επιπλέον ποσό για τη συντήρηση. Πρέπει στο σημείο αυτό να πούμε ότι ήδη, εξαιτίας των Ελληνικών αυτών "απατεώνων", η ΕΕ έχει θεσπίσει ειδικούς κανόνες για τους ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους και την ασφάλεια των πολιτών σε αυτούς. Άρα η συντήρηση έχει τεράστια σημασία.. .

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, λοιπόν, έπρεπε να είχε διαφυλάξει το κοινοτικό χρήμα και τη σωστή κατασκευή των έργων αυτών προστατεύοντας το δημόσιο συμφέρον από τους κλέφτες. Ακουστέ τώρα το καλύτερο...

Από τα χρήματα αυτά της Εγνατίας, για την ανακατασκευή και συντήρηση του "Ευρωπαϊκού" αυτού αυτοκινητοδρόμου, η σημερινή Ελληνική Κυβέρνηση μετέφερε ικανά κονδύλια για να μπορέσει να προσλάβει ωρομίσθιο προσωπικό στα Μουσεία της χώρας. Δεν έχει σημασία αν αυτά τα κονδύλια είναι αμιγώς "Ελληνικά" ή "Ευρωπαϊκά" τούτη την ώρα αφού, τα λεφτά αυτά έχουνε άλλο σκοπό και θα έπρεπε να διατεθούν για τη συντήρηση ενός έργου Ευρωπαϊκής ιδιοκτησίας και αξίας. Πρόκειται για την τελευταία προκήρυξη  2500 θέσεων φυλάκων στα Μουσεία της χώρας, η οποία προκήρυξη εγκρίθηκε αφού πρώτα "δεσμεύτηκαν" τα χρήματα της Εγνατία για το σκοπό αυτό.. . Αυτή η "φρίκη", που λόγω έλλειψης κονδυλίων, συμβαίνει χρόνια τώρα στο Ελληνικό Δημόσιο και επηρεάζει κάθε μορφή λειτουργίας του, περνά μέσα από τα κοινοτικά πακέτα και χρήματα.. .

Οι ευθύνες, λοιπόν, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής απέναντι στον Ελληνικό Λαό για όλη αυτή την κατάσταση τόσα χρόνια βαρύνει αποκλειστικά όλους αυτούς που διαχειρίζονται το Ευρωπαϊκό αυτό "Παζάρι των Λαών".. . Αν δούμε, μάλιστα, τα τελευταία πέντε-έξι έτη θα λέγαμε με παρρησία ότι ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θα έπρεπε να παραπεμφθεί για εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας στη Χάγη.. .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου