Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Nέα αγωγή του Σωκράτη Γκιόλα στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο

Λάδι στη φωτιά ρίχνει η νέα αγωγή που έκανε ο Σωκράτης Γκιόλιας εναντίον του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου από τον οποίο μάλιστα ζητά ως ηθική αποζημίωση το ποσό των 500.000 ευρώ. Αφορμή για τη νέα αυτή διαμάχη ανάμεσά τους, στάθηκε ένα δημοσίευμα της εφημερίδας Veto στην οποία είναι διευθυντής ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος.

Όπως ο Σωκράτης Γκιόλιας αναφέρει στην αγωγή του: «παρουσιάστηκε το θέμα του άρθρου με τον τονισμένο τίτλο «troktiko 16-17 Το who is who του «πρίγκιπα» της λάσπης Τα αφεντικά, οι ιπποκόμοι και υπηρετικό προσωπικό της διαδικτυακής αυλής»». Αφού παρατίθεται στην αγωγή αυτούσιο το συγκεκριμένο δημοσίευμα, ο Σωκράτης Γκιόλιας το σχολιάζει ως εξής μέσα από το δικόγραφο: «Το επίδικο δημοσίευμα περιέχει ψεύδη, παραπληροφόρηση, συκοφαντικούς, δυσφημιστικούς και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, που με θίγουν ως καταξιωμένο δημοσιογράφο, ως άνθρωπο με φίλαθλο πνεύμα και ως θρησκευόμενο άτομο. Διαπνέεται από παντελή έλλειψη σεβασμού και διάθεση ειρωνείας, μέχρις σημείου ευθείας εξύβρισης του προσώπου μου.

Περιλαμβάνει κακόβουλα σχόλια και εκφράσεις οξείας αμφισβήτησης της αξίας μου, με ανεπίτρεπτους χαρακτηρισμούς, άμεσους ή περιφραστικούς, με τους οποίους επιτυγχάνεται η παραπλάνηση του κοινού και η πλήρης διαστρέβλωση των γεγονότων περί της επιτυχούς δημοσιογραφικής μου ενασχόλησης με το λεγόμενο «παραδικαστικό» κύκλωμα, με σκοπό να αμφισβητηθεί το έργο μου, να σπιλωθεί η φήμη μου και να αποτύχω επαγγελματικά, εγώ που τόλμησα να «αντιταχθώ» στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο. Η τοποθέτηση του κειμένου στην στήλη «πολιτική», που αποτελεί τη ναυαρχίδα των ρεπορτάζ κάθε εφημερίδας και περιλαμβάνει κατά τεκμήριο αληθή και αντικειμενική παράθεση γεγονότων και κριτικής, η διάταξη των κειμένων με ελκυστικούς αλλά υβριστικούς τίτλους, η υπερμεγέθης φωτογραφία μου, η ταυτόχρονη παράθεση σειράς φωτογραφιών αναγνωρίσιμων προσώπων της οικονομικής, δημοσιογραφικής και εκκλησιαστικής ζωής, τα δήθεν ντοκουμέντα, που παρατίθενται, σκοπό έχουν να παραπείσουν το αναγνωστικό κοινό ότι η εφημερίδα προβαίνει σε -δήθεν- αποκάλυψη ενός άλλου σκανδάλου.» Ο Σωκράτης Γκιόλιας μέσω της αγωγής του, υποστηρίζει πως προσεβλήθη η προσωπικότητά του, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Προσβλήθηκε το επί της ιδίας μου προσωπικότητας δικαίωμα να απολαμβάνω της εκτιμήσεως και του σεβασμού του περιγύρου μου και να περιχαρακώνω την τιμή και την υπόληψή μου ως ατόμου και ως επαγγελματία…

Η προσβολή ήταν παράνομη, διότι εν γνώσει των εναγομένων αφενός διαδόθηκαν ψευδή γεγονότα, με σκοπό την ευθεία αμφισβήτηση της προσωπικής και επαγγελματικής μου ηθικής και αφετέρου υπέστην βάναυση εξύβριση και προσβολή της προσωπικότητάς μου, που ήταν απρόκλητη, αναιτιολόγητη και ισοπεδωτική. Λόγω και της ηθικής βλάβης που όπως υποστηρίζει, υπέστη, ο Σωκράτης Γκιόλιας ζητά: «Να υποχρεωθούν οι εναγόμενοι να διαψεύσουν και να ανακαλέσουν ως ψευδή και συκοφαντικά όλα όσα προσβλητικά της προσωπικότητάς μου ελέχθησαν σε βάρος μου στο κυριακάτικο φύλλο της εφημερίδας VETO με ημερομηνία 28-2-2010, ώστε να αποκατασταθεί η αλήθεια με ανασκευαστικό δημοσίευμα συγγνώμης, καταχωρημένο στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας.

Να υποχρεωθούν οι εναγόμενοι να μου καταβάλουν αλληλεγγύως και εις ολόκληρον ο καθένας ως αποζημίωση για την προσγενόμενη σε εμένα προσβολή της προσωπικότητάς μου το ποσό των πεντακοσίων χιλιάδων (500.000,00) ευρώ, νομιμοτόκως από της επιδόσεως της παρούσας και μέχρι εξοφλήσεως». Επίσης, ο Σωκράτης Γκιόλιας ζητά: «Να απαγγελθεί κατά των δευτέρου εναγομένου ως νομίμου εκπροσώπου της α’ εναγομένης ανώνυμης εταιρείας προσωπική κράτηση ενός (1) έτους και χρηματική ποινή 6.000 ευρώ, ως μέσον εξαναγκασμού και συμμορφώσεώς τους στο διατακτικό της εκδοθησομένης αποφάσεως».
Thebest.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου