Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Αρνείται κάθε εμπλοκή του στην «Holyland» ο Εχούντ Ολμέρτ

Με κατηγορηματικό τρόπο διέψευσε σήμερα ο πρώην δήμαρχος της Ιερουσαλήμ και πρώην πρωθυπουργός του Ισραήλ, Εχούντ Ολμέρτ, οποιαδήποτε εμπλοκή του στην υπόθεση «Holyland», ένα κτηματικό σκάνδαλο που ξέσπασε στην Ιερουσαλήμ την προηγούμενη δεκαετία.

Σύμφωνα με τα τοπικά ΜΜΕ, ο Ολμέρτ φέρεται πως ως δήμαρχος της Ιερουσαλήμ την περίοδο 1993-2003 είχε λάβει μίζα ύψους 3,5 εκατομμυρίων σεκέλ (700.000 ευρώ), προκειμένου να συμφωνήσει στην ανέγερση ενός εντυπωσιακού κτιριακού συγκροτήματος πολυτελών κατοικιών.

Ο Ολμέρτ δήλωσε σχετικά: «Ποτέ δεν μου πρότειναν δωροδοκία, και κανείς δεν με πλήρωσε ποτέ. Είμαι έτοιμος να ανακριθώ από την αστυνομία, και είμαι στη διάθεσή της ανά πάσα στιγμή, όταν θα το κρίνει σκόπιμο».

Και πρόσθεσε σε τηλεοπτική του παρέμβαση στο ισραηλινό τηλεοπτικό δίκτυο Channel Ten: «Είχα εγκρίνει το σχέδιο Holyland που αφορούσε την κατασκευή τριών ξενοδοχείων για την προώθηση του τουρισμού. Το σχέδιο αυτό τροποποιήθηκε μετά τη λήξη των καθηκόντων μου, ως δήμαρχος (της Ιερουσαλήμ), και δεν έχω καμία σχέση με αυτό».

zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου