Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Ricky Martin: "Είμαι ομοφυλόφιλος και νιώθω ευλογημένος"

Την πιο αναπάντεχη και πιο εντυπωσιακή ανακοίνωση έκανε με διαφορά την χρονιά που διανύουμε ο Ricky Martin!

«Είμαι ομοφυλόφιλος και νιώθω ευλογημένος και περήφανος για αυτό», έγραψε χθες στην επίσημη ιστοσελίδα του και άφησε τους πάντες με το στόμα ανοιχτό.

Όχι ότι δεν είχε ακουστεί –πολλάκις κιόλας- στο παρελθόν, αλλά ποιος περίμενε, ότι θα φτάναμε στο σημείο να κάνουμε και επίσημες ανακοινώσεις για τις… προτιμήσεις μας.

Ο διάσημος Πορτορικανός τραγουδιστής εξήγησε ότι δεν θέλει να κρύβει πια αυτό που πραγματικά είναι. Τώρα θα μου πείτε 11 ολόκληρα χρόνια μετά την εμφάνισή του στο διεθνές μουσικό στερέωμα το θυμήθηκε; Έτσι είναι αυτά! Τώρα του βάρεσε του ανθρώπου, παρόλο που όπως είπε πολλοί τον συμβούλευαν να αποκαλύψει νωρίτερα την ταυτότητα του!!!

Το 2008 ο Ricky Martin έγινε πατέρας δύο δίδυμων αγοριών (από παρένθετη μητέρα) τα οποία και φυσικά δεν ξέχασε να αναφέρει στην επίσημη ανακοίνωση του:

«Αυτό θέλω να το πω ειδικά τώρα που είμαι πατέρας δύο πανέμορφων αγοριών, που είναι γεμάτα φως και που μου διδάσκουν καινούργια πράγματα κάθε μέρα. Σήμερα είναι η μέρα μου, αυτή είναι η ώρα μου, και αυτό το λεπτό μου»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου