Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Αθωώθηκε η Google στην υπόθεση Louis Vuitton

Για το δίκαιο των εμπορικών σημάτων

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο έχει αποφανθεί υπέρ της Google σε μία διαμάχη με την εταιρεία πολυτελείας LVMH.

Η επιχείρηση είναι ιδιοκτήτης της Louis Vuitton, Moet & Chandon, αρώματα Dior και άλλες μάρκες.

Είχε ισχυριστεί ότι η πρακτική της Google για την πώληση λέξεων-κλειδιών στις αναζητήσεις διαφήμισης, ζημίωνε το δίκαιο των εμπορικών σημάτων.

Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι που ψάχνουν για επώνυμα προϊόντα, θα μπορούσαν να εμφανίζονται επίσης αντίπαλα εμπορικά σήματα ή παραποιημένα προϊόντα.

Η υπηρεσία Adword της Google, η οποία επιτρέπει στις εταιρείες να υποβάλουν προσφορά για θέσεις στις λίστες χορηγιών στο επάνω μέρος και στα δεξιά των φυσικών αποτελεσμάτων αναζήτησης που παράγεται από ένα ερώτημα, είναι μια βασική πηγή εσόδων για την εταιρεία.

«Η Google δεν παραβίασε το δίκαιο των εμπορικών σημάτων, επιτρέποντας στους διαφημιστές να αγοράζουν τις λέξεις-κλειδιά που αντιστοιχούν στα εμπορικά σήματα των ανταγωνιστών τους,» ανέφερε η απόφαση.

Η LVMH είπε ότι η απόφαση αποσαφήνισε τους κανόνες της online διαφήμισης. «Θέλουμε να συνεργαστούμε με όλους τους φορείς, συμπεριλαμβανομένης της Google, για την εξάλειψη των παράνομων online πρακτικών», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της LVM, Πιέρ Κόουντ.

Σε μια θέση που γράφτηκε για το blog της Google, ο δικηγόρος πνευματικής ιδιοκτησίας Δρ Χάρτζιντερ Σ. Όμπχι σχολίασε ότι το αποτέλεσμα αναγνωρίζει μια θεμελιώδη αρχή που διέπει την ελεύθερη ροή των πληροφοριών μέσω του διαδικτύου.»

Τα εμπορικά σήματα είναι δεν είναι απόλυτα, πρόσθεσε ο Δρ Όμπχι, λέγοντας ότι, αν ένας χρήστης ψάχνει για ένα συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου, για παράδειγμα, περιμένουν να δουν άλλους τους εμπόρους αυτοκινήτων εκτός από την ιστοσελίδα του κατασκευαστή που περιλαμβάνεται στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η Google έχει αυστηρές πολιτικές που απαγορεύουν τη διαφήμιση των εμπορευμάτων παραποίησης-απομίμησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου