Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΕΧΘΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ DVD . 2 Εκ. μέχρι στιγμής οι εισπράξεις..

«Βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση για ακόμα μια φορά, παραβιάζοντας προσωπικές μου στιγμές, να έχω σοκαριστεί» είπε χαρακτηριστικά, έτοιμη να βάλει τα κλάματα. «Πήγα μόνη μου στις 5.00 τα χαράματα στην Ομόνοια να πάρω το dvd», αποκαλύπτει χαρακτηριστικά και κάνει λόγο για «προσωπική στιγμή που κάποιος την έβγαλε στα περίπτερα».

Ωστόσο, το μοντέλο επισημαίνει ότι δεν κατάφερε να δει το περιεχόμενο του dvd από την... ντροπή του. «Δεν κάνω κάτι παραπάνω από αυτό που κάνει όλος ο κόσμος», υποστηρίζει ακόμα η Τζούλια Αλεξανδράτου. Παραδέχεται βέβαια ότι γνώριζε την ύπαρξη της κάμερας, επισημαίνει ωστόσο ότι το υλικό βγήκε στην δημοσιότητα εν αγνοία της και τονίζει για την εταιρεία παραγωγής της πορνοταινίας: «Οι άνθρωποι αυτοί παραβίασαν την προσωπική μου στιγμή και εγώ αυτήν την στιγμή ντρέπομαι και είμαι σοκαρισμένη από αυτό που έχει συμβεί».

Ακόμα η Τζούλια Αλεξανδράτου επισήμανε ότι «έχει πληγωθεί ανεπανόρθωτα η τιμή και η υπόληψή μου», για αυτό και έχει ήδη δώσει εντολή στον δικηγόρο της να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες αρχικά για να σταματήσει η διανομή του dvd αλλά και να μηνυθούν οι υπεύθυνοι της εταιρείας. Kαι τελειώνει στην συνέντευξή της, σχεδόν καταρρέοντας: «Δεν μπορώ να εμπιστευθώ κανέναν πλέον, κανέναν μα κανέναν...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου