Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

ΚΑΤΑΔΙΚΗ 33 ΜΗΝΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΛΥΝΕ 14 ΧΡΟΝΗ !

Ποινή φυλάκισης 33 μηνών κατά συγχώνευση, με τριετή αναστολή, επέβαλε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε 43χρονο λογιστή, ο οποίος μετέδωσε τον ιό του AIDS σε μια 17χρονη σήμερα κοπέλα και σ' έναν ηλικιωμένο άνδρα, μέσω μετάγγισης αίματος.
Το δικαστήριο τον έκρινε ένοχο για τα αδικήματα της «παράλειψης διατάξεων που αφορούν τη διάδοση μεταδοτικού ιού» και της «σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή», χωρίς να του αναγνωρίσει το ελαφρυντικό του προτέρου έντιμου βίου που ζήτησε η εισαγγελέας της έδρας. Ακόμη δέχτηκε η έφεσή του να έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα. Η δίκη έγινε κεκλεισμένων των θυρών.
«Δεν θέλω να κάνω παρέες. Δεν έχω φίλο. Ζω με την οικογένειά μου και δεν βγαίνω από το σπίτι. Από 3,5 χρόνων κάνω μεταγγίσεις αίματος και στα 14 μου με φώναξαν και μου είπαν ότι έχω AIDS. Αυτός ο άνθρωπος δεν ήρθε ποτέ να μου μιλήσει, να μου ζητήσει μια συγγνώμη που μου μετέδωσε τον ιό», ανέφερε στην κατάθεσή της η κοπέλα, η οποία πάσχει από μεσογειακή αναιμία.
Στην απολογία του ο κατηγορούμενος, που είναι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών, ανέφερε ότι «πήγα να δώσω αίμα για τον πατέρα μιας φίλης μου που έπρεπε να κάνει χειρουργική επέμβαση». Παραδέχτηκε ότι προηγουμένως είχε μια εφήμερη σχέση με μια άγνωστη γυναίκα και έριξε τις ευθύνες στους γιατρούς για την ελλιπή ενημέρωση που του παρείχαν πριν από την αιμοληψία. Η μήνυσή του όμως κατά των γιατρών έχει αρχειοθετηθεί και εκκρεμεί η αγωγή του στα διοικητικά δικαστήρια.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ο 43χρονος είχε δώσει αίμα, λίγες μέρες μετά τη μόλυνσή του από τον ιό, στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης τον Αύγουστο του 2005, αλλά δεν στάθηκε δυνατό να ανιχνευτεί στις εξετάσεις του νοσοκομείου. Στη συνέχεια έγινε μετάγγιση μολυσμένου αίματος στην τότε 14χρονη και σ' έναν 76χρονο, οι οποίοι με τη σειρά τους μολύνθηκαν με AIDS. Η ύπαρξη του ιού στο αίμα του αιμοδότη διαπιστώθηκε ύστερα από εξετάσεις στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ. Ο ηλικιωμένος σήμερα δεν βρίσκεται στη ζωή.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου