Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ.. ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ !


Η φτώχεια και η ανέχεια έρχονται.. οι πολιτικοί φεύγουν..!

Από το πρωί πήγα για καφέ σε γνωστό μου πολιτικό παράγοντα του τόπου μου για μια δουλειά που έπρεπε να τελειώσω στα γραφεία του Συλλόγου που προεδρεύει. Δεν μπορούσα να αρνηθώ την πρόσκληση για καφέ κι έτσι έμεινα να απολαύσω το πρωινό ρόφημα. Στη διάρκεια της παραμονής μου εκεί, περίπου στη μια ώρα, ο πολιτικός δέχθηκε περί τις δέκα (10) κλήσεις στο κινητό του..

Άνθρωποι άνεργοι, ανήμποροι κι αβοήθητοι, φτωχοί και βουτηγμένοι στην ανέχεια, τον παρακαλούσαν να τους «δώσει» για να πληρώσουν τη ΔΕΗ.. Τα παρακάλια στην πορεία γίνονταν πιεστικά «αιτήματα» και μερικές φορές απειλές.. Ο πολιτικός έντρομος μου λέει «.. από το πρωί και μέρες τώρα τραβάω αυτό το μαρτύριο.. τι να κάνω κι εγώ πληρώνω μερικά από την τσέπη μου, αλλά δεν μπορώ όλα !..».

Μιλήσαμε λίγο και για την κατάσταση που θα επιδεινωθεί κι άλλο με ένα, ενάμισι (1,5) εκ. ανέργους στο τέλος του χρόνου.. «Σε λίγο θα ξεσηκωθούν και θα κυνηγάνε να μας φάνε..», ήταν το πόρισμα του.. Εγώ συμφώνησα απολύτως.. καιρό τώρα φωνάζουμε για την ανεργία που όταν διατρανωθεί οι αγώνες των αγροτών θα μοιάζουν με «παιδική χαρά»..

Αυτό που με προβληματίζει στις υποθέσεις μου για τη μελλοντική κατάσταση είναι η απορία: όταν έλθει για τα καλά η φτώχεια κι η ανέχεια στις ζωές μας, οι πολιτικοί μας θα «φύγουν» μόνοι τους με «ελαφρά πηδηματάκια» ; ή θα τους πάρουν το κεφάλι οι «εξεγειρόμενοι» επαναστάτες – πεινασμένοι Έλληνες ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου